• En ik me maar afvragen waarom ik nog maar zo weinig mailtjes kreeg: ik heb een abo op maar 22 verhalen. -.-
    Ik wil er dus wat extra leesvoedsel bij hebben. (A)
    Mijn eisen voor een story:
    1. onbekende personen of Harry Potter. De rest vind ik niet interessant.
    2. Origineel.
    3. Goed Nederlands.
    4. Ik kijk alleen naar stories die netjes met een aanklikbare link worden gepresenteerd.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca




    Everything in his life went wrong
    Untill het met her

    'Right now could last forever,
    Just as long as I'm with you.'



    De perfecte vakantie veranderd in een hel als zij iets ontdekt over zijn overleden zusje.




    ©Femkexx



    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Natuurgebonden
    onbekende personen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    MissSharp schreef:
    Wacht, ik geef je zo een link.


    Someone Lovely.
    Black Rose
    Hidden Secrets
    The Stone of Darkness.
    The Battle between Dark and Light.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    I hope you like it ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Protected Fate
    Een onbekende personen verhaal dat ik samen schrijf met Mendacium. Het gaat over een vampier en een meisje die samen met een hele groep andere fanatasiewezens opzoek moet gaan naar het boek van het lot.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    de X is niet wat het lijkt



    Het gaat over de twee vriendinnen, Nathalie en Kim die allebei aan boogschieten doen. Op de dinsdagavond schieten ze competitie en ze trainen op de zaterdagochtend.
    Nathalie en Kim kennen elkaar al ruim 4 jaar, ze begonnen tegelijk met de introductiecursus voor boogschieten en zijn zo dichter naar elkaar toe gegroeid. Sindsdien zijn ze onafscheidelijk.
    Toen Kim op de school van Nathalie terecht kwam, omdat ze opstroomde van TL naar HAVO, zag Kim Nathalie elke dag in de pauze, ze waren zó blij dat ze bij elkaar op school zaten. De meiden fietsten elke dag samen naar school.
    Nadat Kim van haar ouders naar een andere school moest, konden de meiden niet elke dag meer kletsen in de pauze, maar ze zagen elkaar nog wel op de training. Een stuk minder, maar ze zagen elkaar wel nog.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 19:36 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."


    Zeven dagen zit Klaasje in een hotel. Ze mag alles, ze heeft een zeer onbeperkt budget. Hoe ze er terecht is gekomen weet Klaasje niet meer. Ze was er. Punt. Maar dan besef je als zestien jarig meisje dat geen contact met de buitenwereld, haar vrienden en familie zwaar is. Ze moet het uiterste doen om niet depressief te worden. Als het dan ook nog blijkt dat ze wordt bewaakt en ze gevaar loopt ziet ze de weg terug niet meer zitten..
    ________________________________________________________________________


    ________________________________________________________________________

    Proloog
    Ze voelt de harde grond onder haar handen, rug, en tenen.
    Ze ligt kwetsbaar op een betonnen vloer. Deze is bordeauxrood,
    maar zonder emotie. Ze ligt in de hal van een groot hotel,
    niet wetend of er zich überhaupt nog andere mensen in dit
    afschuwelijke oord bevinden. Haar ongecontroleerde gehijg
    boven alles uit. Oogleden die verbazingwekkend vaak zich sluiten,
    maar dan ook weer verbluffend snel open gaan. Een gezicht die
    het even niet meer aan kan. Wat doet ze hier? Wat heeft haar
    hier gebracht?



    EGYPTIAN GOD

    Misschien is deze story iets voor jou?
    Klik





    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco fore ever alone?


    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.

    Hope you like it!


    &




    My live would suck without you, Harry! [Drarry]

    Er is weer een jaar voorbij, en Harry moet alleen zijn laaste jaar Zweinstein opnieuw doen. Dit keer zijn Ron en Hermelien er niet bij, want Hermelien is zwanger geworden.
    En met Ginny kan Harry niet meer opschieten, want ze is nogsteed woedend op Harry.
    Maar dan ontdenkt Harry dat Draco ook op Zweinstein rondloopt, en blijkt dat vreselijke jaar toch niet zo erg te zijn...


    #Volledig nederlands geschreven
    #Weinig 16+ stukken
    #Humor gegarandeerd
    #Net begonnen
    #Don't like Drarry? Just try!



    http://www.quizlet.nl/stories/73160/song-of-a-lonely-vampire/

    Deze gaat over onbekende personen en vampieren misschien vind je deze wel leuk x


    live your own life

    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!



    -liefde, avontuur en fantasie.
    -onbekende personen


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    http://www.quizlet.nl/stories/74763/behind-the-mask-dm/

    Behind my smile is a hurting heart.
    Behind my laugh, I'm falling apart.
    Look closely at me and you will see,
    I'm not the girl I appear to be.



    You have to take the good with the bad, smile with the sad, love what you got, and remember what you had, always forgive, but never forget, learn from your mistakes, but never regret, people change, things go wrong but just remember life goes on.


    Keep your head up, keep your heart strong