• En ik me maar afvragen waarom ik nog maar zo weinig mailtjes kreeg: ik heb een abo op maar 22 verhalen. -.-
    Ik wil er dus wat extra leesvoedsel bij hebben. (A)
    Mijn eisen voor een story:
    1. onbekende personen of Harry Potter. De rest vind ik niet interessant.
    2. Origineel.
    3. Goed Nederlands.
    4. Ik kijk alleen naar stories die netjes met een aanklikbare link worden gepresenteerd.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca


    Dwalend door de druivenranken.

    Drama, onbekende personen, romantiek

    Livia is net 17 geworden deze zomer. Nog steeds zit hij daar, glimlachend in haar hoofd. De dagen glijden door haar vingers en alles loopt haar voorbij. Zelfs haarzelf.
    Op een dag is al haar familie bijeen en het duizelt haar. Ze moet weg. Weg van alle dwaasheid in haar hoofd. Weg van haarzelf. Maar waar ga je heen als je jezelf kwijt wil raken? En wat als je iets nieuws vindt, een nieuwe mogelijkheid, een kans om jezelf weer terug te krijgen. Zou je die dan pakken?


    wth.

    Je deteste ma vie



    Wanneer Alena naar een andere school gaat, gebeuren er dingen die er niet horen te zijn. Alena word gepest, ze word geslagen, uitgescholden. Terwijl ze niks heeft gedaan. Ze is alleen anders, zegt haar moeder. ,Je bent niet normaal, je bent anders , anders dan de anderen, je bent bijzonder, wees er trots op !' Zei haar moeder. Al die tijd dacht ze dat ook, maar nu werd het teveel voor haar. Haar moeder werd opeens ziek, ze had geen vader, ze werd gepest op school, en ze vond dat ze 'te dik' was. Wat gebeurt er daarna?


    http://www.quizlet.nl/stories/61233//

    Okay, gezien ik geen lopende verhalen heb:

    Just a fairytale | Sirius Black
    Susan Ann Brooks, beter bekend als Susie, heeft geen familie meer als ze op Zweinstein komt. Al snel vindt ze daar haar plaats en wordt ze beste vrienden met Lily Evers en, tot ieders vebazing, met Severus Sneep. In haar laatste jaar op Zweinstein gebeurt er iets waardoor haar hele leven verandert.


    Gewoon een geweldig verhaal, geschreven door Nox. Het is trouwens gerelateerd aan het verhaal van Mary Brooks. Het maakt volgens mij niet uit in welke volgorde je de verhalen leest, hoewel ik eerst Susan en dan pas Mary zou doen - dat deed ik in ieder geval. :3

    En nu we toch lekker bezig zijn met Sirius Black-stories, denk ik dat je Our Way ook wel leuk zult vinden. Gewoon kijken, jongedame. Gewoon kijken. Geschreven door Eyre.

    En dan nog één keertje Nox in het zonnetje zetten, met Better Days | Remus Lupin. Zwaar verslaafd aan dit verhaal. En je moet ook eens bij de verhalen van Parsel. Ze schrijft verdacht goed (kijk naar haar Severus Snape story, hij mag dan wel afgerond zijn maar hij is absoluut het lezen waard!!) en ze is mijn naam, verjaardag én Snily-genootje. (:

    Nou ik denk dat dat wel genoeg is? Nou ja, in ieder geval succes met al die stories lezen, want ik ga je ertoe dwingen. (krul)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 11:28 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hedwig Wemel is de kleindochter van Ron en Hermelien Wemel, de dochter van Hugo Wemel. Haar vierde jaar op Zweinstein begint zoals altijd, met veel gezelligheid, vrienden en familie. Maar na een paar weken gaat het mis. Sinds Sem, één van haar vriendinnen een vriendje gekregen heeft, gedraagt ze zich vreemd en trekt zich steeds meer terug. Waar is ze toch altijd? en waarom doet ze zo koel tegen haar beste vriendinnen? Als ook Hedwigs andere beste vriendin verliefd wordt, op Hedwigs twéélingbroer nog wel, loopt het totaal uit de hand. Het vriendinnengroepje dreigt helemaal uit elkaar te vallen, en dat net op het moment dat ze elkaar het meest nodig hebben.
    En dan verdwijnt Sem plotseling helemaal. Wat moeten ze doen?

    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.

    plaatje is aanklikbaar :Y)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Show the world who you really are - Fred Wemel

    De Wemels en de Brighters wonen vlak naast elkaar, hun huizen zijn slechts gescheiden door een smal bos. Toch hebben ze nooit contact met elkaar, dit door het grote verschil tussen deze twee tovenaarsfamilies. De ouders haatten elkaar en hebben het hun kinderen verboden contact te hebben met het andere gezin. Maar hoe kun je een kind verbieden kennis te maken met een speelkameraadje dat zo dicht bij wonen? Alexandra Brighter- ook wel Alexi genoemd- en haar nichtje, June, worden in het geheim bevriend met de tweeling van de familie Wemel: Fred en George. Maar wat als ze alle vier naar Zweinstein gaan? Haar ouders verwachten dat ze in Zwaderich terecht zal komen, maar dat zou betekenen dat ze nooit contact op zou mogen nemen met haar twee beste vrienden. Is er een keuze mogelijk?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    Enjoy ;3

    - Onbekende personen
    - Ik heb nu zo'n 21 hoofdstukken, maar ik ga niet zo snel, dus je hebt genoeg tijd om bij te lezen ;)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Hi,
    The empty's response
    Het is met onbekende mensen, het gerne is liefde en verdriet

    Behind the sky, I’ll wait there for you.
    Together we will go to the light.
    Together we will let our smile rest over the world.
    Together we will be the sun, we will be the rain.
    We will be everything.
    Together we will fly.
    Together we will love.
    Together we will catch a falling star and make a wish.
    But for now,
    For now I’ll wait for you here.
    Looking down on you.
    Behind the sky.



    Not all those who wander are lost

    Not my body.


    Het moment dat ik voor het eerst licht zag, was voor mijn moeder het pijnlijkste moment in haar leven. Fysiek en mentaal. Niet alleen was de geboorte voor haar pijnlijker dan gemiddeld, ze moest me afstaan. Achterlaten in het bos. Diep in het bos, want ik mocht de weg niet meer terug vinden. Maar hoe kon ze? Een baby, waar ze negen maanden op gewacht had. Er was haar gezegd dat de laatste keer dat zoiets was voorgekomen, 100 jaar geleden was. Dat moest dan kloppen, volgens de legende. Eens per 100 jaar. Maar waarom ik? Waarom niet ieder ander kind? Ik weet trouwens niet beter, het enige wat ik me kan herinneren is dat vrij direct na ik voor het eerst licht zag, ik op iets kouds werd neergelegd. Sneeuw. Ik kon niet zachter neergelegd worden, de handen die me loslieten trilden. Het laatste wat ik hoorde waren twee paar voeten die wegliepen. Twee paar voeten die me achterlieten, een baby, moederziel alleen, in de koude sneeuw, diep in het bos.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 10:51 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary


    I was an angel living in the garden of evil


    Related to the House of night series


    -June 1460-
    Het Christendom wint aanhangers en er zijn donkere tijden aangebroken voor een klein dorpje op het Engelse platteland. Cheville staat erom bekend mensen op wonderbaarlijke manier te genezen en de bewoners worden verdacht van het gebruik van magische middelen. Alessia, kleindochter van de oudste man van het dorp, ziet op haar reis door Engeland een groep strijders van de Katholieke kerk en komt er achter dat ze op weg zijn naar haar dorp! Alessia probeert zo snel mogelijk Cheville te verwittigen, maar het lijkt een onmogelijke opgave om op tijd te zijn. Tot ze een mysterieuze man tegenkomt, die zichzelf de laatste speurder noemt.

    Om dit verhaal te begrijpen, is het kennen van House of night niet nodig




    De link


    Happy Birthday my Potter!

    Di's mijn eerste story^^ Ik ben net begonnen^^

    Vroeger woonde Yunero in Amsterdam. Maar haar ouders wilden rustiger wonen, dus ze verhuisde naar het plattenland. Yunero ging mee, op voorwaarde dat zij de zolder mocht hebben.
    Dat mocht. Yunero kreeg de zolder. Nieuwsgierig begon ze alles door te snuffelen. Ze komt oude krantenknipsels, dagboeken tegen, die ver teruggaan in de tijd.
    Wat ze zich niet beseft, is dat er veel mensen zijn die niet willen dat ze dit allemaal uitzoekt..

    http://www.quizlet.nl/stories/67365/the-past-in-my-hands/


    You can say, whatever you want, but I will never change because you said so.

    Kiss from a rose


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Je deteste ma vie



    Wanneer Alena naar een andere school gaat, gebeuren er dingen die er niet horen te zijn. Alena word gepest, ze word geslagen, uitgescholden. Terwijl ze niks heeft gedaan. Ze is alleen anders, zegt haar moeder. ,Je bent niet normaal, je bent anders , anders dan de anderen, je bent bijzonder, wees er trots op !' Zei haar moeder. Al die tijd dacht ze dat ook, maar nu werd het teveel voor haar. Haar moeder werd opeens ziek, ze had geen vader, ze werd gepest op school, en ze vond dat ze 'te dik' was. Wat gebeurt er daarna?


    http://www.quizlet.nl/stories/61233//

    The Gunpowder Treason


    Remember Remember The Fifth Of November
    The Gunpowder, Treason And Plot.
    I See No Reason Why Gunpowder Treason
    Should Ever Be Forgot...

    2114-2115
    London, Engeland.
    Wat als je in een tijd leeft waarin oorlogen alledaags zijn?
    Wat als je in een tijd leeft waarin je vrienden en familie ziet sterven?
    Wat als je in een tijd leeft waarin de rijken de macht grijpen en de armen in vergetelheid raken?
    Wat als je in een tijd leeft waarbij de wereld een houdbaarheidsdatum heeft?
    In deze wereld leeft Valerie Ryker, codename V. Eenentwintig jaar oud en leeft met een plan. Niemand zal vijf november vergeten.

    Onbekende personen, actie, romantiek

    Withered Wings


    98033, planeet aarde.
    Een half verwoeste planeet. Van technologie is bijna niets meer over en de mens is een zeldzaam ras geworden dat voornamelijk gebruikt wordt als voortplantingsmiddel voor de engelen. Zowel de goede als de kwade mengen zich onder het volk om dé slag om de aarde. Niet ver uit de buurt van de mensen leven de Devad'ta, engelenjagers. Geëvolueerd uit het simpele ras en in bezit van geweldige gaven om de engelen een halt toe te roepen. Hellä Sicarius Morilec Velnias is het belangrijkste lid van deze clan. Tweeëntwintig jaar en tegelijkertijd de meest gevreesde, en meest gewilde, jager van allen. Maar wat als ze de leider van de engelen, Gabriël moet trotseren? Zal ze hem het hoofd kunnen bieden? Of is de aarde voorbestemt om ten onder te gaan door de gevleugelde wezens?

    Onbekende personen, fantasy(engelen) en romantiek

    The Polyjuice Potion Enigma


    Radomira Dimitrova komt uit een vreemd gezin met ouders die doen alsof ze niet bestaat tenzij het hen uitkomt, haar broer is echter de lieveling. Maar wat als hij op een dag zelfmoord pleegt en een brief achterlaat samen met een paar flessen wisseldrank en een envelop met lokken van zijn donkere haar? Ze besluit zich uit te geven voor hem en te doen alsof zij het was die in de dreuzelwereld voor de trein sprong. Wat moet ze echter doen als er een brief van Klammfels bezorgd wordt door een uil? Moet ze gaan en tegen iedereen liegen? En wat als ze Viktor Krum tegenkomt en gevoelens krijgt die ze nog nooit eerder had meegemaakt?

    Viktor fanfic, romantiek

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 16:11 ]

    zoek je nog stories?

    ik heb er 2 in de aanbieding.

    I Hate My Mom But I Love You Noah *Puck* Puckerman.
    Hai ik ben Sky Evans.
    Ik heb een Broer en een zusje.
    Mijn vader is 4 maand geleden overleden en toen zijn we verhuist Lima (Ohio).
    Ik snapte mam niet toen ze weg wou uit Forks, ik haat haar er om maar nu niet meer daarom maar nu om iets anders.
    mijn zusje Swan is nu 4 jaar jonger dan mij.
    Ik ben nu zestien en haat mijn leven want sinds de dood van pap drink mam alleen maar en slaagt ze mij verrot ik drufde daarom 2 maanden niet naar school dus nu moet ik het nog eens proberen en me niet klein laten maken, ik ga me best doen voor me zusje en broer.
    Niemand zal me zo erg pijn kunnen doen als mam.
    niemand verdient mijn leven, niemand..

    Your are my best friend [Fred&George Weasley]
    Alice en Eliza zijn twee hartsvriendinnen die samen op Beauxbatons Academy of Magic zaten maar door een groot geheim en een klein ongelukje ze van school gestuurd werden.
    Gelukkig mochten ze naar Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.
    Ze springen in bij de vijfde jaars en bij Fred en George Weasley.
    Daar eenmaal aan gekomen heeft Dumbledore een verrassing voor ze.


    I Love Love <3