• Dat is echt nog steeds een hele mooie film!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Lilium schreef:
    Ik heb alle boeken gelezen, in het Engels, en dat was pittig hoor. Maar de films zijn echt ontzettend goed! Love them <3

    Inderdaad ben nu bezig met The Hobbit in het Engels, is echt moeilijk D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LOVE LOTR! (H)


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Oppugno schreef:
    Ik ben in het begin van In de Ban van de Ring begonnen, maar na een paar bladzijdes had ik er al genoeg van en dat vind ik jammer, want iedereen praat er altijd maar over en ik wilde ze toch echt eens lezen. Jammer dat ze zo tegenvielen =P


    Waarom viel het dan zo tegen? :O


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    ik ben ze nu weer aan het kijken
    het zijn zulke mooie films
    en aragon natuurlijk(lol)


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Nog nooit gekeken. :$

    Matix schreef:
    (...)

    Waarom viel het dan zo tegen? :O

    volgens mij valt het tegen omdat het zo ingewikkeld is. ik heb dat boek ook thuis en ik ben nog nooit bij de 100ste pagina aangekomen vanwege al die namen die erin voorkomen! ik snapte er op een gegeven moment helemaal niks meer van :P maar nu heb ik de films gezien en ik ben verslaafd ;D
    Legolas is de coolste <3

    Nog nooit gezien, wel veel mensen horen zeggen dat het zo'n mooie films zijn. Waarschijnlijk snap ik er gewoon niks van, want serieus, wat zijn hobbits?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    NewADance schreef:
    (...)
    volgens mij valt het tegen omdat het zo ingewikkeld is. ik heb dat boek ook thuis en ik ben nog nooit bij de 100ste pagina aangekomen vanwege al die namen die erin voorkomen! ik snapte er op een gegeven moment helemaal niks meer van :P maar nu heb ik de films gezien en ik ben verslaafd ;D
    Legolas is de coolste <3

    Ik ben altijd fan van de boogschutter! <333

    Chandler schreef:
    Nog nooit gezien, wel veel mensen horen zeggen dat het zo'n mooie films zijn. Waarschijnlijk snap ik er gewoon niks van, want serieus, wat zijn hobbits?

    Hobbits zijn heel klein XD Maar euhm, mijn uitleg gaat je niet ver helpen, google het maar even ^^


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Hobbits:
    Citaat uit "De Hobbit"


    Het zijn (of waren) kleine lieden, kleiner dan dwergen (en zonder baarden) maar een stuk groter dan lilliputters. Ze hebben weinig of niets geheimzinnigs, behalve het gewone alledaagse dat hen in staat stelt stilletjes en snel te verdwijnen wanneer grote domme lieden, zoals u of ik, langs komen klossen en lawaai maken aals olifanten dat zij op een kilometer afstand kunnen horen. Ze hebben de neiging tot dikbuikigheid; ze kleden zich in felle kleuren (voornamelijk groen en geel); dragen geen schoenen, omdat hun voeten van nature leerachtige zolen hebben en dik, warm bruin haar als dat op hun hoofd (dat krult); ze hebben lange behendige bruine vingers, goedgemutste gezichten en een diepe sjeuïge lach (vooral na de warme maaltijd die zij zo mogelijk twee keer daags tot zich nemen). Nu weet ge voorlopig genoeg.[/quoute]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 10:58 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Matix schreef:
    (...)

    Waarom viel het dan zo tegen? :O

    Ik snapte er niks van en het hele begin over Hobbits, daar snapte ik al niks van, en het boek zelf was ook heel moeilijk lezen door de piepkleine lettertjes en de grote bladzijdes...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ik snapte er niks van en het hele begin over Hobbits, daar snapte ik al niks van, en het boek zelf was ook heel moeilijk lezen door de piepkleine lettertjes en de grote bladzijdes...


    Ah, vandaar! :O


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile