• Dat is echt nog steeds een hele mooie film!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Winterfell schreef:
    (...)
    Da's geen vervolg op de LotR reeks.

    Weet ik, zei ik dat dan? In ieder geval zo bedoelde ik het niet:Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben er het mee eens.


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Weet ik, zei ik dat dan? In ieder geval zo bedoelde ik het niet:Y)

    Doncaster zei op 19 okt 2011 - 11:44: ip

    Endure schreef:
    Films, het zijn er 3 hè ;p Of waren het er 4?
    Anyway, ik ben het zwaar met je eens (:


    Drie, maar er komt een vierde uit (:


    Voilà :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    (...)

    Voilà :'D[/i]

    Aah, ik bedoelde gewoon dat er een nieuwe film uitkwam, my bad.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Aah, ik bedoelde gewoon dat er een nieuwe film uitkwam, my bad.

    Nobody's bad 8]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    (...)
    Nobody's bad 8]

    Thank God ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Drie, maar er komt een vierde uit (:

    Eh, nee. The Fellowship of the ring, The Two Towers, The Return of the kind zijn de drie ENIGE delen van the Lord of the rings.
    Er komt een nieuwe film uit, ook gebaseerd op een boek van Tolkien, genaamd The hobbit. The Hobbit is de voorganger van LOTR. Simple, no?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Postcards schreef:
    (...)
    Eh, nee. The Fellowship of the ring, The Two Towers, The Return of the kind zijn de drie ENIGE delen van the Lord of the rings.
    Er komt een nieuwe film uit, ook gebaseerd op een boek van Tolkien, genaamd The hobbit. The Hobbit is de voorganger van LOTR. Simple, no?

    Weet ik al, lees de posts later maar :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben in het begin van In de Ban van de Ring begonnen, maar na een paar bladzijdes had ik er al genoeg van en dat vind ik jammer, want iedereen praat er altijd maar over en ik wilde ze toch echt eens lezen. Jammer dat ze zo tegenvielen =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Ik ben in het begin van In de Ban van de Ring begonnen, maar na een paar bladzijdes had ik er al genoeg van en dat vind ik jammer, want iedereen praat er altijd maar over en ik wilde ze toch echt eens lezen. Jammer dat ze zo tegenvielen =P


    het is een geweldig boek als je tegen de schrijfstijl kan. Zo niet, probeer dan of de Hobbit, of kijk de film :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Oppugno schreef:
    Ik ben in het begin van In de Ban van de Ring begonnen, maar na een paar bladzijdes had ik er al genoeg van en dat vind ik jammer, want iedereen praat er altijd maar over en ik wilde ze toch echt eens lezen. Jammer dat ze zo tegenvielen =P


    Ik vond de hobbit leesbaarder. En hij komt eerst, dus ik zou er sowieso mee beginnen, dan kun je wennne :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb alle boeken gelezen, in het Engels, en dat was pittig hoor. Maar de films zijn echt ontzettend goed! Love them <3


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Matix schreef:
    (...)

    Serieus?! Komt er een vierde? :|


    Jup, een prequel gebaseerd op 'The Hobbit'.


    Exactly who we are is just enough.

    Alle 3 de films zijn geweldig!!
    Ik hou van boogschutters!! (ik doe zelf namelijk aan (hand)boogschieten)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik vond de hobbit leesbaarder. En hij komt eerst, dus ik zou er sowieso mee beginnen, dan kun je wennne :Y)

    Okay, dan ga ik die wel lezen ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...