En daar ben ik vandaag achter gekomen...
Ik ken een kerel en ondanks hij voor te spelen erg close doet tegen mij ben ik sinds 3 jaar weer verliefd geworden.
En ik hààt het...
Ik kan hem niet eens aankijken wat ik dus altijd heb als ik verliefd ben, gewoon uit verlegenheid.
En als ik aan hem denk ga ik glimlachen...wat vreemd over komt als je alleen op een bus zit
Voor diegene die willen weten wat hij doet heb ik het even op een rijtje gezet:
- Hij noemt me altijd "zijn schatje", "mooi" en zegt dat hij me graag ziet.
- Overal waar ik ga, gaat hij
- Elke les komt hij naast me zitten...zelfs al is er geen plek voor
- Hij helpt me bij de domste dingen (zoals tas inpakken, kluisje openen, deuren openhouden,...
- Hij legt altijd zijn hand op de mijne of houdt me rond mijn middel vast en trekt mij dan zo tegen zich aan
- En hij heeft beslist dat hij naast me komt zitten op de laatste rij in de bioscoop als we met de school een film gaan kijken.
Dit is al enkele weken aan de gang...elke dag.
En nu heb ik dus gevoelens voor hem.
En no way dat ik hem dat ga zeggen want ik weet dat hij verliefd is op iemand dat ik ken...en ik heb er trouwens de moed niet voor, haha
Ben ik nu de enigste dat liefde haat? ;o
Edit; Vandaag heeft hij weer wat uitgestoken ;o
Een vriendin van me was op mijn pennenzak aan het tekenen iets wat al veel mensen voor haar ook al hebben gedaan(niet dat het kwaad kan, het is toch al een oud ding) en hij wilde dat dus ook doen dus heeft hij over heel mijn pennenzak zijn naam gezet...
Daarna toen hij achter me zat tijdens Nederlands was hij heel de tijd aan mijn haren aan het prutsen...
[ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 20:09 ]
Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.