• [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 23:48 ]


    I´m a Directioner <3

    Ik ga er al niet aan beginnen.
    Misschien moet je er alinea's in maken


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Oké, heel eerlijk?
    Dit is best wel onorigineel en niet interessant.
    De tekst staat vol spellingsfouten, en daar knap ik behoorlijk op af. (Om maar over het onderwerp Justin Bieber te zwijgen)
    Gebruik meer hoofdletters, meer interpunctie, en kijk je stukjes na voordat je iets bijvoorbeeld online zet.
    Daarnaast gaat het verhaal veel te snel, wat hier in één klein stukje wordt beschreven, wordt bij een ander veel gedetailleerder en beter geschreven.
    Het spijt me, maar dit is niet goed. Sorry.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zoals al is verteld gaat het veelste snel..
    En het lijkt mij best onlogisch dat iemand gelijk aan een vreemde zijn/haar levensverhaal vertelt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Zoals al is verteld gaat het veelste snel..
    En het lijkt mij best onlogisch dat iemand gelijk aan een vreemde zijn/haar levensverhaal vertelt.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    haha het was ook maar een voorbeeld van een verhaal wat we voor school moesten schrijven.


    I´m a Directioner <3

    aan justin bieber dingen ga ik niet beginnen.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Hm. Ja.
    Als je wat meer op je alinea's, interpunctie en spelling let, dan zou het verhaal er sowieso al heel wat beter en aantrekkelijker uitzien, en het zou fijner lezen. Maar de inhoud is nu niet bepaald stunning, nogal onorigineel...
    En het is héél plat geschreven, naar mijn mening, je gaat niet in op gevoelens, emoties, karakters (en zoals gezegd, je gaat veel te snel in schrijven.)
    Zelfs als je dit voor school moet schrijven, dan denk ik niet dat je hier een heel hoog cijfer op krijgt.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    1. Spellingsfouten
    2. Slecht gebruik van leestekens en hoofdletters
    3. Niet origineel
    4. Justin Bieber

    Dat zegt genoeg, niet?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Roux schreef:
    Oké, heel eerlijk?
    Dit is best wel onorigineel en niet interessant.
    De tekst staat vol spellingsfouten, en daar knap ik behoorlijk op af. (Om maar over het onderwerp Justin Bieber te zwijgen)
    Gebruik meer hoofdletters, meer interpunctie, en kijk je stukjes na voordat je iets bijvoorbeeld online zet.
    Daarnaast gaat het verhaal veel te snel, wat hier in één klein stukje wordt beschreven, wordt bij een ander veel gedetailleerder en beter geschreven.
    Het spijt me, maar dit is niet goed. Sorry.

    Dit.
    + dat het onreeel is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Blueblood schreef:
    1. Spellingsfouten
    2. Slecht gebruik van leestekens en hoofdletters
    3. Niet origineel
    4. Justin Bieber

    Dat zegt genoeg, niet?


    Alis volat propriis.

    Voor een begin is het best goed, maar ik denk niet dat heel veel mensen hier over Justin Bieber willen lezen. Misschien kun je beter met jezelf afspreken dat je over één onderwerp minstens 10 regels moet schrijven, dan schrijf je meteen ook wat gedetailleerder. Succes!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...