• Hier speel je, je personages zoals uit het boek. Dus geen rare dingen doen, maar je wel aan het verhaal houden.

    De Admins van de RPG zijn Fayan en Leave.
    Bij ons kun je terecht met vragen en opmerkingen. Houd het on-topic, en zet het anders tussen [ ]. xx Leave.

    Topic voor de rollen » Klik

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:17 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Abo]

    abo, waar beginnen we ergens? weet ik of ik nog dood ben ;)
    Xx


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    haha


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    Dus waar zijn we? Weet mijn personage dat er vampiers zijn?

    [We zijn thuis (A). Nee, we zijn ergens rond de tijd dat Klaus verschijnt. We doen wel gewoon alsof Rebekah altijd heeft geleeft en nu met hem is ofzo. Bonnie is een heks, dus die weet er vanaf, en Jeremy nu ook al.
    Ik doe de eerste post wel ^-^]

    Elena
    Ik was thuis, de plek waar ik het meeste doorbracht. Dus bekeek ik foto's van de afgelopen zomer. Ik wilde normaal lijken, maar dat lukte niet met Bonnie, die een heks was, Klaus die jacht op me maakte en Tyler die iedere volle maan Stefan en Damon kon vermoorden. Zuchtend liet ik me van mijn bed afglijden en pakte mijn dagboek erbij. Ik viel niemand lastig met mijn onnodige woorden, en schreef ze dus op.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rebekah
    Ik keek naar Nik. Hij was weer eens irritant bezig. Doppelganger dit, doppelganger dat. Alles om een hybrid te worden. Ik stond op van mijn stoel. Ik liep naar de deur en stapte de deur uit. Ik had honger.


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    Elena
    Ik zuchtte. Mijn huiswerk lukte niet bepaald door het volume van Jeremy's muziek. Klagen ging al niet meer, daar keek hij dwars doorheen. Mokkend liet ik me zakken aan de ontbijttafel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rebekah
    Na mijn 10de slachtoffer ging ik maar terug naar Klaus. Hij wilde vast dat ik hem hielp. Die stomme doppelganger zoeken.


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    Elena
    Ik twijfelde. Moest ik naar Damon en Stefan gaan? Maar ik wilde een normáál leven. Ik wilde alles vergeten. Ongemerkt begon ik weet aan de ketting an Stefan te prutsen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [enkatherine doet die al mee want die is nu toch op een soOrt van vakantie ofzuoo xD]


    On wednesdays we wear black

    [Jaa ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Katherine
    "Je komt er toch nooit achter waar ik ben damon goodbye" ik legde de telefoon rustig neer en stapte het bushokje uit,
    Ik hield een taxi aan en keek even om me heen en lachte even bij mezelf " tijd om wat plezier te maken"
    Chicago airport please? Ik stapte in en de taxi reed weg.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 17:13 ]


    On wednesdays we wear black

    Elena
    Ik voelde me misselijk en vrolijk tegelijk. Beneden rook het naar avondeten. Ik hoorde niets meer van de Salvatores, of Katherine. Of Klaus en Rebekah. Ik snapte niet waarom ik zo waardevol was. Ik wilde een normaal leven, zonder al het gedoe rond de dubbelganger zijn. Voor mezelf was ik gewoon Elena. Meer niet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Andie
    Dag damon! Riep ik naar boven ik wist gewoon dat hij nu alweer aan de drank zat, hij zat eigenlijk 24/7 aan de drank,not like i minded meer plezier voor mij.Ik schudde lachend mijn hoofd terwijl ik mijn tas pakte en naar de deur liep. Ik trok de deur open en liep de koude nacht in .De wind speeldde verradelijk met mijn haren. Er was iets maar ik kon mijn vinger er niet opleggen,er zat iets aan te komen

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 18:07 ]


    On wednesdays we wear black

    Elena
    De wind beminde mijn onbedekte handen en gezicht. Ik haatte de avonden in Mystic Falls nu ik achterna gezeten werd. Ik wilde niets liever dan veilig bij Stefan zijn, met Damon in de buurt. En Alaric. Ik zuchtte, en duwde de deur van de Grill open. Matt serveerde vrolijk, en het verbaasde me dat Damon er niet was.


    Feel the fire, but do not succumb to it.