• Ik kwam op het idee door een andere topic, wie is er mee trots op zijn/haar gewicht en wilt het mee vieren met mij (flower)(H)(Y)??????

    (eigenlijk vind ik me zelf iets te dun maar ik eet de laatste weken al genoeg op het op te krikken (sorry als je denkt dat dit best dom is maar zo is het bij mij))


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Ik ben niet dik maar wil wel een platte buik.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Eerlijk gezegd vind ik mijn gewicht niet belangrijk genoeg om trots op te zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Maar ben je er trots op? Dan moet je gewoon gaan vieren vind ik :D


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Ik weet niet eens hoeveel ik weeg, lol. Het zou me ook niet interesseren eigenlijk. Dus ja! Ik doe met je mee! Party! *O*

    Dursley schreef:
    Ik weet niet eens hoeveel ik weeg, lol. Het zou me ook niet interesseren eigenlijk. Dus ja! Ik doe met je mee! Party! *O*


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Penguin schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik mijn gewicht niet belangrijk genoeg om trots op te zijn.


    Ik vind het wel belangrijk omdat te veel mensen voort zeggen dat ze te dik zijn (of te dun), daarom vind ik als je je gewicht gewoon goed vind een feestje verdient :)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Mijn gewicht is goed. En nu eindelijk na een paar maanden sporten zit alles gewoon wat losser en daar ben ik trots op. :Y)


    SLOAN.

    kiara2 schreef:
    (...)

    Ik vind het wel belangrijk omdat te veel mensen voort zeggen dat ze te dik zijn (of te dun), daarom vind ik als je je gewicht gewoon goed vind een feestje verdient :)

    Haha, party on :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I dont fucking care about my weight. ik heb geen overgewicht dus kom maar op met al het snoep *O*


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Neh, I'll skip ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Naja gewicht boeit me niet zoveel XD Ben wel trots op mn lifestyle nu ^^


    Life is hard and then we die

    Ik ben niet heel dik maar wil wel een plat buikje, daarvoor ren ik 10 minuten en verbrand wel wat


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ben iets te zwaar, volgens mijn BMI, en moet echt gezonder gaan leven.
    Gelukkig is mijn verloofde een health-freak
    Dus ik doe niet mee, maar ik ben erg blij voor alle mensen die trots op hun gewicht zijn. *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nee ik ben er niet trots op. Naja veel plezier met vieren!!

    Ik ben er trots op_O_!.
    Ik heb niet echt een plat buikje. goed genoeg voor mij(nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor