• Wie weten er misschien een leuke paar schoenen voor mij? Ik heb namelijk steunzolen en heb 1 paar schoenen die echt goed zijn voor mijn voeten, de rest is allemaal slap of iets. haha. Anyway, wie weten er goede stevige schoenen voor mij maar die ook er ook leuk uitzien?

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 22:35 ]


    <3

    Jullie mensen moeten écht niet zeuren. Ik heb ALTIJD extra brede schoenen nodig aangezien ik mijn vaders genen heb.... Ik heb echt schoenen met een K-leest en ik heb vaak ook hele stomme schoenen. Ik moet de veters van mijn All Stars drie gaatjes eruit halen omdat mijn voet anders niet past en ik kan alleen leuke schoenen kopen in Engeland. Veel schoenen zijn wel stevig, vraag het anders in een voetcomfort winkel (daar moet ik freaking ALTIJD heen), die mensen weten vast wel raad. Kijk anders op google. It's your best friend :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Winterfell schreef:
    (...)
    Juaaa. Ik heb alleen maat 41 en dan ben ik bang dat ze heel groot uitvallen D:

    Ik heb ook maat 41, en heb maat 41 Dr. Martens. De Dr. Martens hakken die ik heb zijn 42, want die vallen wel klein uit. c:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Winterfell schreef:
    (...)
    Juaaa. Ik heb alleen maat 41 en dan ben ik bang dat ze heel groot uitvallen D:


    Ja, daarom zou je dus eigenlijk ergens eerst moeten passen om je maat te kunnen opmeten en ze dan pas bestellen. Al ben ik nu weer vergeten welke maat ik nou heb. Want het is in Amerikaanse maten, toch? Dat loopt heel anders. Gedoe. (cat)


    wth.

    Basecca schreef:
    Jullie mensen moeten écht niet zeuren. Ik heb ALTIJD extra brede schoenen nodig aangezien ik mijn vaders genen heb.... Ik heb echt schoenen met een K-leest en ik heb vaak ook hele stomme schoenen. Ik moet de veters van mijn All Stars drie gaatjes eruit halen omdat mijn voet anders niet past en ik kan alleen leuke schoenen kopen in Engeland. Veel schoenen zijn wel stevig, vraag het anders in een voetcomfort winkel (daar moet ik freaking ALTIJD heen), die mensen weten vast wel raad. Kijk anders op google. It's your best friend :Y)

    O, nou. Ik heb juist 't tegenovergestelde, smalle voeten 8) Je wilt niet weten wat 'n gedoe 't vroeger was om juiste schoenen te zoeken :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Basecca schreef:
    Jullie mensen moeten écht niet zeuren. Ik heb ALTIJD extra brede schoenen nodig aangezien ik mijn vaders genen heb.... Ik heb echt schoenen met een K-leest en ik heb vaak ook hele stomme schoenen. Ik moet de veters van mijn All Stars drie gaatjes eruit halen omdat mijn voet anders niet past en ik kan alleen leuke schoenen kopen in Engeland. Veel schoenen zijn wel stevig, vraag het anders in een voetcomfort winkel (daar moet ik freaking ALTIJD heen), die mensen weten vast wel raad. Kijk anders op google. It's your best friend :Y)


    ik zeur ook niet? Ik vraag alleen of dat sommige mensen leuke schoenen weten.

    En ja, ik moet niet zeiken want jij hebt iets veel ergers.


    <3

    Winterfell schreef:
    (...)
    O, nou. Ik heb juist 't tegenovergestelde, smalle voeten 8) Je wilt niet weten wat 'n gedoe 't vroeger was om juiste schoenen te zoeken :Y)


    Dan doe je toch dikke sokken aan?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mayfly schreef:
    (...)

    Ja, daarom zou je dus eigenlijk ergens eerst moeten passen om je maat te kunnen opmeten en ze dan pas bestellen. Al ben ik nu weer vergeten welke maat ik nou heb. Want het is in Amerikaanse maten, toch? Dat loopt heel anders. Gedoe. (cat)

    Ik denk dat ik ze maar 'ns ga passen :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Basecca schreef:
    (...)

    Dan doe je toch dikke sokken aan?

    Ja... dat loopt lekker, zomers 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Forte schreef:
    (...)

    ik zeur ook niet? Ik vraag alleen of dat sommige mensen leuke schoenen weten.

    En ja, ik moet niet zeiken want jij hebt iets veel ergers.


    Nee, ik wilde niet bijten ofzo, maar er zijn VEEL oplossingen. Bij de betere schoenmaker kun je stevige zolen voor in de hak van je schoen kopen en dan is je probleem gelijk opgelost.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Winterfell schreef:
    (...)
    Ja... dat loopt lekker, zomers 8)



    Als zelfs Birkenstocks te klein zijn...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Nee, ik wilde niet bijten ofzo, maar er zijn VEEL oplossingen. Bij de betere schoenmaker kun je stevige zolen voor in de hak van je schoen kopen en dan is je probleem gelijk opgelost.


    I didn't know that? Maar bedankt voor het zeggen. (krul)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 22:48 ]


    <3

    Basecca schreef:
    (...)


    Als zelfs Birkenstocks te klein zijn...

    Het is nou ook niet goed om constant daarop te lopen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nike heeft vaak stevige schoenen C:.


    Shoganai i ne~

    Ik heb ook steunzolen alleen gebruik ze nooit en koop gewoon schoenen die ik leuk vindt ik kijk niet naar of ze goed zijn voor mn voeten dus ik kan je niet helpen


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik weet niet of je Uggs wat vindt? Maar die met een rubberen zool zijn heel stevig én lopen superlekker. En die gaan tot.. maat 45 ofzo?


    It's time to be happy again.