• -Hoe gaat dat?
    -Hoeveel kost het?
    -En hoeveel kost een goldenmember, en wat kunnen ze extra wat de "normale niet kunnen"?

    En ja, ik heb al gekeken via spotlight -> credits kopen -> en dan staan de betaalwijze, maar verder heb ik niet geklikt, omdat ik nog niet weet hoe het in elkaar zit.
    Dus wie kan mij dit uitleggen, hoe het zit met credits kopen?

    Maar zal ik het dus doen of niet? -> Goldmembership.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:20 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je hebt vet awesome smileys. (wbw)
    Naar Credits gaan, credits kopen (je hebt er in totaal 25 nodig voor één maand.), en dan moet je naar Golden Membership gaan. ^^
    Daar kun je gewoon 'Golden Membership aanvragen' klikken, en dan heb je het! (:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 15:49 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Credits kopen is heel makkelijk, je stuurt een code en je krijgt antwoord en je hebt je credits.
    Nu met die korting betaal je 1,50 voor 15 credits en 3,60 voor 38 credits.

    En hier vind je alles over Goldmember.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    http://www.quizlet.nl/golden/
    http://www.quizlet.nl/credits/
    Daar staat alles.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Caine schreef:
    Credits kopen is heel makkelijk, je stuurt een code en je krijgt antwoord en je hebt je credits.
    Nu met die korting betaal je 1,50 voor 15 credits en 3,60 voor 38 credits.

    En hier vind je alles over Goldmember.


    Dat is eigenlijk best goedkoop.
    En dat gaat dan van je btg af?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ^ Jup.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    En vinden jullie GMS voordelen hebben?
    Ik vraag te veel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind eht leuk om goldmember te zijn *O*
    Je helpt Quizlet, je krijgt awesome smileys, het kost minder om iets in de spotlight te gooien...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Extra smileys, zelf de actieve topics instellen (ik zie bijv. geen HP topics meer en school e.d.), geen reclame, goedkoper je verhalen in de spotlight zetten en je naam vaker kunnen veranderen :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    Extra smileys, zelf de actieve topics instellen (ik zie bijv. geen HP topics meer en school e.d.), geen reclame, goedkoper je verhalen in de spotlight zetten en je naam vaker kunnen veranderen :]


    Oh, maar dat laatste doe ik sowieso niet. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Maar zal ik het nu doen of niet?
    Wat raden jullie me aan?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Doen *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Doen *O*


    En hoelang? Is een Chinees, ja ik weet het. Maar ik heb het over het GMS


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    En hoelang? Is een Chinees, ja ik weet het. Maar ik heb het over het GMS

    Ik heb het nu voor een jaar, maar als ik jou was zou ik een maand doen om het uit te proberen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Oh, en moet je een bepaalde tijd wachten voor je weer nieuwe credits kunt kopen, of kun je vijf minuten later weer credits kopen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt