• Hoeveel kost een stijltang die tot 200/250 graden gaat? En waar kan je die kopen?

    Google


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Carefully schreef:
    Google


    I can't even think straight.

    Volgens mij is die van mij ongeveer zo -tenminste, hij kan tot iets in de 200, hoeveel weet ik niet precies- en ik heb hem voor een paar euro bij de Action gehaald. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    euh.. die van mij heb ik van mn ouders gekregen. bij de kruidvat zie ik ze altijd liggen. volgens mij voor 20 of 30 euro ofzo? je hebt ze ook duurder maar dat is nergens voor nodig


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Caine schreef:
    Volgens mij is die van mij ongeveer zo -tenminste, hij kan tot iets in de 200, hoeveel weet ik niet precies- en ik heb hem voor een paar euro bij de Action gehaald. 8D


    What the Ö

    Het begint ongeveer rond de 20 euro, en je kan ze gewoon kopen bij de Kijkshop, Blokker, Kruidvat enz.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    CalvinKlein schreef:
    (...)

    What the Ö


    Ja was een of andere tijdelijke aanbieding of zo.
    Ze hadden/hebben precies dezelfde bij de Blokker, maar bij de Action dus met fikse korting. Weet niet of dat nog zo is. Ik heb hem al best lang.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    het begint bij de 20 á 30 euro. Óf je gaat naar de Action..


    Only those who listen can hear

    Caine schreef:
    (...)

    Ja was een of andere tijdelijke aanbieding of zo.
    Ze hadden/hebben precies dezelfde bij de Blokker, maar bij de Action dus met fikse korting. Weet niet of dat nog zo is. Ik heb hem al best lang.


    I WANT THAT ONE.
    Werkt ie goed dan ?(:

    CalvinKlein schreef:
    (...)

    I WANT THAT ONE.
    Werkt ie goed dan ?(:


    Niet bijzonder WOW, superding, maar voor mij werkt ie goed genoeg. Ik zet hem gewoon ruim van tevoren aan zodat ie goed warm is en neem er wel de tijd voor. Dus als je even snel je haren goed wilt stijlen, raad ik je een andere aan. Deze doet het wel goed, maar het duurt langer.
    Kan ook komen omdat ik heel erg veel haar heb, maar oké 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Die van mij kan tot 250 :'D hij was wel 70 euro.


    I'd rather die than be famous.

    Ik heb van mezelf heel stijl haar, ik wil juist krullen!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Die van mij kan tot 300.
    Maar ik weet sowieso niet waar die vandaan komt.


    Winter is coming.

    Basecca schreef:
    Ik heb van mezelf heel stijl haar, ik wil juist krullen!


    Ruilen van haar? Please?

    Haha ik heb ook stijl haar. Maar ik doe het toch alsnog met de stijltang omdat ik vaak van die aparte plukjes heb die een rare kant op springen.
    Als ik mijn haar met de stijltang heb gedaan, valt het gewoon zo als ik zou willen.
    Maar, ik zou toch ook graag krullen willen hebben.
    (cat)


    Winter is coming.