• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Okée dan wacht ik wel tot er meer mensjes zijn, hehe :'D
    Tot straks dan. Dan ga ik nu ook maar eens eten, want ik heb honger D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Sorry, moest ineens naar school, maar ben weer thuis]

    Avery
    'Een wolf, bedoel ik. Ik heb geen zin om daar bij te staan hoor.' Mompelde ik chagrijnig en zuchtte even.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    "En ik dan? Ik ben toch ook een wolf? En ik sta nu toch ook naast je?" Daarna schudde ik mijn hoofd. Nee, Sam, niet in discussie gaan, het is je dochter, ze is een puber, laat haar maar.
    "Kom nu maar gewoon mee, Lucy blijft niet bij ons."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Avery
    Ik maak een wat mokkend geluid, en spring lenig op. Daarna bekijk ik mijn haren. 'Gedver.' Zuchtte ik, en liep toen maar richting huis. Het was te hopen dat, dat kind mij met rust zou laten, anders was ik meteen weer weg.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    [Sorry, moest ineens naar school, maar ben weer thuis]

    Avery
    'Een wolf, bedoel ik. Ik heb geen zin om daar bij te staan hoor.' Mompelde ik chagrijnig en zuchtte even.

    [Lucy is trouwens weggerend naar haar "Boomhut maar daar is een vampier die van plan is om haar te vermoorden even om je op de hoogte te houden. ;)]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Lucy.
    Ik rende door en realisseerde even hoe boos Emily wel niet zou worden. Ik rende snel weer terug en klom het dak op en pakte de kleding ik klede me snel om en veranderde snel terug. Ik hoopte dat niemand mij gezien had. Ik ging net in bed liggen toen ik Sam en Avery binnen in het huis hoorde gaan. Ik lag op de logeerkamer. Ik hoopte dat Avery me zou mogen en me niet zou haten omdat ik haar vader had gebeten.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Nera.
    Ik zag de witte wolf wegrennen. 'Nee.. Nee . Neeeeee.' Zei ik iets harder maar de wolf hoorde het niet. Stik ik zou langer moeten wachten, maar het zou het waard zijn hopelijk kon ik een familie uit elkaar rukken.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Ik ga nu echt weg naar de winkel doeghies even kets halen voor me makke :P]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Sam Uley
    Zwijgend liep ik achter Avery aan. Ik snapte niet veel van haar gedrag maar was wel zo slim om er niet over door te vragen, want dat zou averechts werken en ik wilde niet ook nog ruzie met mijn eigen dochter.
    Thuis aangekomen werd ik een beetje bang voor Avery's reactie op Lucy.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Avery
    Ik gooide mijn kletsnatte jas op de grond, en keek boos naar Emily. ''Niks.'' Gromde ik op de vraag waarom ik zo nat was. Chagrijnig liep ik naar boven om te douchen. Ik was eeuwig blij dat mijn haren weer schoon waren, en ik weer droge kleding aanhad. Bedenkelijk staarde ik naar mijn spiegelbeeld. Naar mijn lange, hazelnootbruine haren, en mijn donkere ogen. Er was ergens een vraag waarin ik me afvroeg dat niemand zich nog op mij had ingeprent, maar dat snapte ik dan weer wel. Na een beetje make-up op te hebben gedaan liep ik naar beneden om een muffin te pakken en weer naar boven te gaan. Ik had geen behoefte in dat zielige kind, in mijn bezorgde moeder of hopeloze vader.

    Emily
    Ik schrok enorm van Avery die als een verzopen kat binnen kwam. 'Wat is er?' Ze gromde wat en stampte toen naar boven, waarna ik met een zicht naar Sam keek. 'Fijn. Lucy luistert ook al niet, ze sneakt weg om te veranderen. Dit kun je niet menen. Avery was nooit zo. En nu met Lucy,' Verward ding ik op de bank zitten, en legde mijn handen over mijn gezicht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Ik ging traag naast Emily op de bank zitten, sloeg mijn arm over haar heen en legde mijn hoofd tegen het hare.
    "Avery is aan het puberen, en Lucy zit opgesloten in haar eigen lijf als ze geen wolf mag worden."
    Van Avery wist ik het niet zeker, want ik had nooit veel begrepen van tienermeisjes, maar van Lucy wist ik het wel. Ik kende dat gevoel heel goed.
    "Ik weet niet hoe ik beter met Ave kan praten. Ze lijkt niet naar me te luisteren, alsof het haar niets interesseert."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Zeg, is iedereen dood ofzo? (no_chears)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Nee ik ben er weer ik heb 2 liter Ben&Jerry ijs gehaald voor maar13.35 :D hoe goedkoop I Love Cookie Dough. Ik ben weer terug en Lucy en Nera dus ook. :)]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [LEVEN! YES. EINDELIJK _O_
    En lekker :'DDDD]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ben der weer. Was eten en douchen ;]]

    Emily
    'Ze kan geen wolf meer worden, ze moet naar school. Ze kan geen ronderennende puppy blijven, ze moet leren wat menszijn is. En Avery.. Ze heeft iemand nodig die haar begrijpt, haar beschermd en verdedigd.' Verzuchtte ik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.