• Weet iemand of er een moddelbureau bestaat waar je niet persee een 1.78 m of zo moet zijn , maar waar je ook bevoorbeeld maar een 1.60 m of een 1.70 m mag zijn?

    Google is je beste vriend :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    LostPromises schreef:
    Google is je beste vriend :3


    "Promise not to forget."

    Die is er vast wel. Maar ik heb geen verstand van modellenbureau's.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Perse rond de 1 m 78


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik dacht dat je dat minstens moet zijn, standaard, dus die bestaan niet.


    comfort in c h a o s

    Yum schreef:
    Die is er vast wel. Maar ik heb geen verstand van modellenbureau's.


    Ex astris, sciencia

    Wss wel, maar dat zijn dan vaak bureau's die maar een paar lichaamsdelen'' nodig hebben zoals handmodel, gezichtmodel of juist wat kleinere modellen voor een speciale campagne. Omdat je met een lengte van 1.60 niet echt gaat/mag catwalk lopen of echt in bladen zal staan.

    Y U NO HAVE GOOGLE?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ja, die bestaan, dat zijn modellenbureau's voor 'kleine' modellen. Ik weet zo even geen namen, maar ze bestaan wel en daar kun je dus terecht als je niet groot genoeg hebt voor een 'gewoon' modellenbureau.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    1.60 is toch echt te klein.. en als je 1.70 bent moet je gewoon andere sterke punten hebben. Maar als je onder de 1.75 zit, zal je geen shows gaan lopen. Oh en ik ken veel modellenbureau's maar niet naar wat jij zoekt, sorry.


    It's time to be happy again.