• Ik ken nu al iets minder dan 2 jaar een jongen. Ik ben al heel lang verliefd op hem, en ik wil al heel lang afspreken.. Maar hij woont bijna aan de andere kant van Nederland, en ik weet zeker dat mijn ouders het nóóit goed zouden vinden, en als ik stiekem ga heb ik geen geld, omdat het écht heel veel geld kost..

    Wat moet ik doen?


    I'd rather die than be famous.

    Je hebt hem nooit ontmoet, maar bent wel verliefd?
    Nja, gaan dan maar. Gewoon doen. :Y)


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Je hebt hem nooit ontmoet, maar bent wel verliefd?
    Nja, gaan dan maar. Gewoon doen. :Y)


    We cammen al zo'n 2 jaar.


    I'd rather die than be famous.

    vergeet hem en zoek een ander die wel in de buurt woont

    Ik zou gewoon gaan en ergens zo'n goedkoop treinkaartje voor in het weekend vandaan halen.
    Maar het is niet erg verstandig :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Daystar schreef:
    vergeet hem en zoek een ander die wel in de buurt woont




    IS hard, maar wel waar.

    Hoe oud ben je trouwens?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vergeten, wat heb je aan een jongen die te ver weg woont en je nooit kan zien?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik had een vriendje in de nederlandse limburg en ik zelf woonden in Antwerpen in belgie dus. Maar gelukkig bracht mijn vader me heel vaak.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Reassurance schreef:
    Ik zou gewoon gaan en ergens zo'n goedkoop treinkaartje voor in het weekend vandaan halen.
    Maar het is niet erg verstandig :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Niet opgeven.
    Er voor vechten.
    Ik had ooit een vriendje uit Duitsland.
    Heb hem nooit in het echt ontmoet.
    Maar ik was er stapel op.
    Moet hem jammer genoeg nu leren vergeten.
    Maar het is moeilijk. Dat je alleen thuis zit en bij hem wilt zijn.
    Kan hij anders niet naar jou toe komen? Of elkaar halverwege afspreken of zo iets.
    Of misschien met een vriendin er bij? Als dat goed is van jou ouders.
    Er zal wel een oplossing ergens zijn. :3

    Eigenlijk zou ik hem vergeten, het zal niet echt gaan werken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik weet uit ervaring dat het moeilijk is, maar als je samen veel moeite doet kan het altijd lukken.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Kruidvat verkoopt toch weer van die goedkope treinkaartjes? 12,50 kan je vast wel missen :3 [moet je wel in NL wonen 8)]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Als je met elkaar camt.. wat is dan het probleem? ga dan gewoon.

    Remembrall schreef:
    Kruidvat verkoopt toch weer van die goedkope treinkaartjes? 12,50 kan je vast wel missen :3 [moet je wel in NL wonen 8)]

    gewoon sparen en een keertje gaan (bloos)
    desnoods spijbel je een dag kan wel voor een keer


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.