• Ja dat vraag ik me af.

    Mijn naam is kaniesha, Maar ik heb een gore hekel aan die naam dus mensen die me kennen noemen me Kesha.

    In mijn vriendengroep heb ik ook de bijnaam diamentje.


    Geen idee waarom.


    Wat is jou naam en bijnaam?

    Mijn naam is Naomy, mensen noemen me vaak Naoms of Naoomster, maar ikzelf stel me altijd voor als Peter.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Lauren, mijn geboorte achternaam is te stom, so that's Lauren Rose Samuels to you.

    mijn bijnamen; Laurtj (haat aan die bijnaam, jakkes.), Laureken, (nog erger), Grizzly, Marshmellow, principessa (italiaans voor prinses ^^, enkel mijn vriend), Snorlax, that's it.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Lena, & mijn ouders geven me nogal gênante bijnamen die ik hier niet zet. -a- & ohja, mijn beste vriendin zegt soms 'liena' omdat mijn engelse familie het zo meestal uitspreekt. (:


    Save me from myself.

    Sam.


    No growth of the heart is ever a waste

    Grizzly schreef:
    Lauren, mijn geboorte achternaam is te stom, so that's Lauren Rose Samuels to you.

    mijn bijnamen; Laurtj (haat aan die bijnaam, jakkes.), Laureken, (nog erger), Grizzly, Marshmellow, principessa (italiaans voor prinses ^^, enkel mijn vriend), Snorlax, that's it.


    Wat betekent Snorlax? Ik heb persoonlijk geen andere bijnamen dan Hermelientje en Scheikundedoos, haha.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Melissa.

    -Lis
    -Lisje
    -Melis
    -Mel (??)


    Ivar Oosterloo.

    Annelies en een bijnaam heb ik niet echt.

    Mijn naam is Iris. Mijn bijnaam is Iertje


    Firm believer of all that is magic

    Ik heet Sacha, mensen noemen me altijd Sas ofzo, niets bijzonders (:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Christopher, vrienden en familie noemen me Chris of Tof (zo spreek je dat dan uit ofc), en alleen mijn moeder noemt me Christopher als ze boos is. x']

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 22:46 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Basecca schreef:
    (...)

    Wat betekent Snorlax? Ik heb persoonlijk geen andere bijnamen dan Hermelientje en Scheikundedoos, haha.

    U kiddin'? D:
    Snorlax, die pokémon!
    Die dikke die altijd eet en slaapt.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Heb je even?

    Ik ben Elisabeth Anne.
    Mijn ouders noemen me Lisanna.
    Op stages ben ik bekend als Liesbeth, Lisa, Elisa, Elisabeth en Beth.
    (Ik praat heel zacht en verbeter mensen nooit)

    en de bijnaam die iedereen voor me gebruikt is Lizz.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fauvism schreef:
    Henk, jongeuh.


    Ik heet Pietje! (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Anneke:
    An, Annie, Ankie, "Blonde Anna", krullebol.

    (flower)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ipek,
    & ik heb niet echt een bijnaam. Als vriendinnen me plagen zeggen ze wel eens 'Iep' of 'Kepi' heel dom dus haha.


    count the blessings