• Lieve schatjes,
    ik wil gewoon even zeggen dat ik echt blij ben dat ik jullie heb ontmoet. Ik heb het altijd zo gezellig met jullie en kan echt met jullie lachen! Door die vijf fantastische jongens hebben wij elkaar leren kennen en dat is echt geweldig!
    x

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 23:59 ]


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Chiam schreef:
    (...)

    Laar Sanne zo geraak ik hierniet weg hoor :9~
    dat deed ik expres want jij mag niet weg <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik ben 22 december jarig
    wordt dan 16 (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    btw, ik ben zelf op 17 augustus jarig (:


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    DAS WAAR.
    *Zoekt Liam foto's zodat Chelsea niet meer weggaat.*


    Some things are changing too much.

    Houis schreef:
    ik ben 22 december jarig
    wordt dan 16 (:

    22 (:


    Some things are changing too much.

    nouu, jullie zijn bijna allemaal 16 of worden binnekort 16. en ik moet nog wachten tot 17 augustus ):


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    OJA IK HAD GEZEGT DAT JULLIE ALLEMAAL NAAR MIJN VERJAARDAG MOETEN KOMEN IN DE KERSTVAKANIE (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    Some things are changing too much.

    iHoran schreef:
    OJA IK HAD GEZEGT DAT JULLIE ALLEMAAL NAAR MIJN VERJAARDAG MOETEN KOMEN IN DE KERSTVAKANIE (:

    WOEESH.


    Some things are changing too much.

    Chiam schreef:
    Ik had een gekke droom, ergens leuk maar ergens ook niet
    One direction ging eten in het ding waar ik werk maar die dag mocht ik niet komen omdat ik van was toen ging ik staan wachten buiten aan de kerk erover, kwam er plots een auto aan, met zayn er in en een meisje. Die stapte uit en ik begroete en e vroeg om een foto maar hij was al laat dus zei hij dat ik rond zes uur terug morst komen, dus dan ging hij naar binnen en ik naar huis. Ik kei blij naar mijn mama dat ze mee moest gaan om foto's te trekken. Dus tegen een uurof zes ging ik al terug maar mijn moeder kwam zo na maar ze bleef maar weg, ondertussen maakte ik wel een praatje met de jongens maar toch. Toen hoorde ik een ambulance was mijn moeder bij het oversteken overreden. Toen begon ik hissterisch te huilen en werd ik in een grouphug genomen. en toen schoot ik wakker

    Oh halllo schatjes trouwens!


    omgg, wat een droom


    It's like I'm finally awake - One Direction.


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    Some things are changing too much.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik haat dat ik aan het einde van het jaar geboren ben .. ben ik altijd het de jongste van me geboortejaar


    Danmarks Dynamite.