• Lieve schatjes,
    ik wil gewoon even zeggen dat ik echt blij ben dat ik jullie heb ontmoet. Ik heb het altijd zo gezellig met jullie en kan echt met jullie lachen! Door die vijf fantastische jongens hebben wij elkaar leren kennen en dat is echt geweldig!
    x

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 23:59 ]


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    JoyceStyles schreef:
    ah ik ben echt super moe, en heb koppijn, smst Liam ineens; vanmiddag iets leuks doen?' wat zal ik doen? zal ik gaan of thuis blijven?
    vraag anders of hij naar jou toe komt, en dan gewoon lekker op de bank liggen en een film kijken ofzo? (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HOI SCHATJESSSS

    MORGEN IS GOT TO BE YOU (:

    hoopik


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik had een gekke droom, ergens leuk maar ergens ook niet
    One direction ging eten in het ding waar ik werk maar die dag mocht ik niet komen omdat ik van was toen ging ik staan wachten buiten aan de kerk erover, kwam er plots een auto aan, met zayn er in en een meisje. Die stapte uit en ik begroete en e vroeg om een foto maar hij was al laat dus zei hij dat ik rond zes uur terug morst komen, dus dan ging hij naar binnen en ik naar huis. Ik kei blij naar mijn mama dat ze mee moest gaan om foto's te trekken. Dus tegen een uurof zes ging ik al terug maar mijn moeder kwam zo na maar ze bleef maar weg, ondertussen maakte ik wel een praatje met de jongens maar toch. Toen hoorde ik een ambulance was mijn moeder bij het oversteken overreden. Toen begon ik hissterisch te huilen en werd ik in een grouphug genomen. en toen schoot ik wakker

    Oh halllo schatjes trouwens!


    i'm broken, do you hear me.

    iHoran schreef:
    (...)vraag anders of hij naar jou toe komt, en dan gewoon lekker op de bank liggen en een film kijken ofzo? (:

    dankje Sanne, dat ga ik doen haha.


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    I love Tumblr (:
    Al die grappige dingen die ze verzinnen ,
    bv ; ik ga trouwen met Louis , me best man is Zayn , we krijgen 2 kinderen , een hond en trouwen in Fiji. (:
    Geniaal.


    Danmarks Dynamite.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:


    WOEESH.
    -Dead-


    Some things are changing too much.

    HAAY ROBIN EN CHELSEA <3


    Some things are changing too much.

    JoyceStyles schreef:
    (...)
    dankje Sanne, dat ga ik doen haha.
    oeh ik ben goed bezig ;$


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ga snel even leren, ben een half uur, uurtje wel terug volgens mij <33333333333333


    i'm broken, do you hear me.

    Chiam schreef:
    Ik had een gekke droom, ergens leuk maar ergens ook niet
    One direction ging eten in het ding waar ik werk maar die dag mocht ik niet komen omdat ik van was toen ging ik staan wachten buiten aan de kerk erover, kwam er plots een auto aan, met zayn er in en een meisje. Die stapte uit en ik begroete en e vroeg om een foto maar hij was al laat dus zei hij dat ik rond zes uur terug morst komen, dus dan ging hij naar binnen en ik naar huis. Ik kei blij naar mijn mama dat ze mee moest gaan om foto's te trekken. Dus tegen een uurof zes ging ik al terug maar mijn moeder kwam zo na maar ze bleef maar weg, ondertussen maakte ik wel een praatje met de jongens maar toch. Toen hoorde ik een ambulance was mijn moeder bij het oversteken overreden. Toen begon ik hissterisch te huilen en werd ik in een grouphug genomen. en toen schoot ik wakker

    Oh halllo schatjes trouwens!

    omg dat einde is eng,


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    iHoran schreef:
    (...)oeh ik ben goed bezig ;$

    hah ja zeker. ;p


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    wanneer is iedereen eigenlijk jarig? ;$


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    JoyceStyles schreef:
    wanneer is iedereen eigenlijk jarig? ;$

    IK WAS 22 SEPTEMBER JARIG.

    WOEESH.
    dat betekend dat ik al bijna een maand 16 ben (:


    Some things are changing too much.