• Ik ben aan het oppassen en hoor nu de muziek van Festyland (dat is een festival in Noord-Brabant) En ik ben aan het uitzoeken wie er nu zingt. haha.

    Wat horen jullie op dit moment?


    <3

    Mijn ouders die beneden aan het praten zijn, mijn zusje die zich de hele tijd aan het omdraaien is in haar bed, mijn hamster die in zijn voerbakje graaft en mijn eigen adem.


    Winter is coming.

    Mijn ventilator, die aan staat.

    Mijn muziek en de stem van mijn moeder die zeurt dat ik geen sociaal leven heb.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cleveland schreef:
    Het eeuwige gezoem van de computer...

    En het scrollen van mijn muis en het getik van het toetsenbord.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    De stemmen van TumbleweedPRD


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Mijn muziek, en de geluiden die van de toetsenbord komen en mvan mijn muis, en meer niet...

    Headhunterz - Defqon.1 2010 Australia met de fans op de achtergrond van mijn computer.

    mijn medeexplo's iedereen met compu. 5 soorten muziek want iedereen luisterd zijn muziek en gekraak van eten en zkken snoep


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik hoor het getik van het toetsenbord en Not just you- Cody Simpson


    Firm believer of all that is magic

    Ik ben bij mijn tante en ik hoor mijn oom tegen haar zeggen dat ze haar medecijnen in moet nemen en mijn nichtje en mijn neefje die ruzie maken over welke barbie van wie is. Verder staatde tv aan op rtl 5.

    Mijn muziek, en mijn getik op het toetsenbord.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn laptop. Hij is volgens mij diep aan het nadenken, want hij maakt echt veel lawaai. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    botdf - believe


    (Be)lieve in (you)rself

    De vaatwasser, en de echtelijke ruzie van de buren.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    De tv, Mijn broertje de al de hele dag aan het praten is met mensjes via skype, en mijn getyp.