• Wat is een RPG + tips en meer!


    Dit is een algemeen RPG topic.
    Ik bedacht me dat het wel handig is als je weet wie er allemaal
    nog meer RPG'en en het is wel handig dat er gemeld kan worden als
    er een nieuwe RPG geopend is of als een RPG echt nieuwe leden
    nodig heeft, omdat het vaak -vind ik- niet opvalt als er een
    nieuwe RPG is, omdat er (nog?) geen speciaal subforum is.
    Dus vandaar dit topic.

    RPG's
    Als je net een RPG geopend hebt, of je zoekt dringend nieuwe leden,
    dan kan je dat hier plaatsen. Als dat het geval is plaats het dan
    in een wit quote vakje om het overzichtelijk te houden ;) Behalve je
    eigen of andere hun RPG's promoten, kan je ook vragen als je een
    specifieke RPG zoekt.

    Lijst van RPG'ers (Als je erbij wilt, zeg 't dan!)
    Endure
    Fayan
    Primwen
    Lykos
    Schneider
    Fauvism
    GoldenWing
    Bronte
    Basecca
    Mentha
    Xannon
    Vluuv
    Storybelle
    LittleTear
    C18
    DEATHBAT
    LostPromises


    Lijst van RPG's
    - Vampier Rollenspel #2
    - Geen weg meer terug #13.
    - Pirates #6
    - Twilight #12
    - Wings, the fallen and humanity.
    - The Escape.
    - Hongerspelen #35
    - Vampire Diaries.
    - BitterSweet.
    - The Habit #2
    - The Vampire Diaries.
    - Magical Youth Hogwarts #2
    - Fantasy.


    Was topic van RPG vol en is er nieuwe of wil je dat jouw
    RPG hiertussen komt? Zeg het me dan! In het topic of via PB.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 21:30 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Handleiding
    Ik moet nog pagina's aanmaken, maar mist er iets bij de uitleg of tips? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Haha, waarom doe je 't niet op Q? (:


    Omdat ik altijd eht gevoel heb er heel slecht in te zijn of bang ben om dingen fout te doen. :'D Ik roleplay met één amerikaans eprsoon via email.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Omdat ik altijd eht gevoel heb er heel slecht in te zijn of bang ben om dingen fout te doen. :'D Ik roleplay met één amerikaans eprsoon via email.


    Tssg, sukkel, niet doen (: Als je niet mee RPG't wordt je nooit beter en je bent niet slecht =D (Je deed ooit mee in zelfde RPG als ik volgens mij en toenv ond ik je goed ^^)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Tssg, sukkel, niet doen (: Als je niet mee RPG't wordt je nooit beter en je bent niet slecht =D (Je deed ooit mee in zelfde RPG als ik volgens mij en toenv ond ik je goed ^^)


    Ik ga een beetje rond kijken, misschien dat ik wel probeer. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Ik ga een beetje rond kijken, misschien dat ik wel probeer. ^^


    Ik wil deze week Bittersweet heropen, gaat over vampiers die nieuwe leden voor hun uitsterven ras willen rekruteren.
    En the escape wil ik heropenen, een RPG over mutanten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik begin op het moment met een klein rolletje in de Hunger Games roleplay, maar die begint voorlopig nog niet.

    Ik zie wel of het me bevalt! :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Ik begin op het moment met een klein rolletje in de Hunger Games roleplay, maar die begint voorlopig nog niet.

    Ik zie wel of het me bevalt! :)


    Ik weet zeker dat je het leuk zal vinden (:

    Ik doe al aan RPG sinds ik 9 / 10 jaar oud ben en nu doe ik het nog steeds, hehee. ^_^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fauvism schreef:
    (...)

    Ik weet zeker dat je het leuk zal vinden (:

    Ik doe al aan RPG sinds ik 9 / 10 jaar oud ben en nu doe ik het nog steeds, hehee. ^_^


    XD Ik heb het nooit echt gedurft. (cat)
    hoe weet je eigenlijk of het jou beurt is om een stukje te schrijven? Of maakt dat niet uit? *dom*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    XD Ik heb het nooit echt gedurft. (cat)
    hoe weet je eigenlijk of het jou beurt is om een stukje te schrijven? Of maakt dat niet uit? *dom*


    Zodra de rol van iemand anders naar jou toekomt / iets tegen jou zegt.
    Al kun je natuurlijk ook zelf naar iemand anders toegaan, het ligt maar net even aan de situatie. ^.^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    XD Ik heb het nooit echt gedurft. (cat)
    hoe weet je eigenlijk of het jou beurt is om een stukje te schrijven? Of maakt dat niet uit? *dom*



    Maakt in het begin niet uit :P je stuurt jouw personage op een ander af en voila. Dan schrijf je gewoon om de beurt (: En als er een 3e bijkomt doe je gewoons teeds A B C etc. Of hoe het uitkomt. Je merkt het vanzelf en ik ga tips zetten op mijn site.

    Nogmaals; Staat alles op de handleiding site? Of moeten er nog tips over iets bij ofzo?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volgens mij wel, maar ik heb er natuurlijk niet veel verstand van. XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Volgens mij staat alles er wel op. (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Haha, okay dan, begin ik er deze week aan (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zet mij ook maar bij het lijstje ^^
    En ik ben ook helemaal voor een RPG-subforum :3

    Nieuwe RPG!
    The Escape, nu opnieuw geopend. Gaat over mutanten!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.