• Wat is een RPG + tips en meer!


    Dit is een algemeen RPG topic.
    Ik bedacht me dat het wel handig is als je weet wie er allemaal
    nog meer RPG'en en het is wel handig dat er gemeld kan worden als
    er een nieuwe RPG geopend is of als een RPG echt nieuwe leden
    nodig heeft, omdat het vaak -vind ik- niet opvalt als er een
    nieuwe RPG is, omdat er (nog?) geen speciaal subforum is.
    Dus vandaar dit topic.

    RPG's
    Als je net een RPG geopend hebt, of je zoekt dringend nieuwe leden,
    dan kan je dat hier plaatsen. Als dat het geval is plaats het dan
    in een wit quote vakje om het overzichtelijk te houden ;) Behalve je
    eigen of andere hun RPG's promoten, kan je ook vragen als je een
    specifieke RPG zoekt.

    Lijst van RPG'ers (Als je erbij wilt, zeg 't dan!)
    Endure
    Fayan
    Primwen
    Lykos
    Schneider
    Fauvism
    GoldenWing
    Bronte
    Basecca
    Mentha
    Xannon
    Vluuv
    Storybelle
    LittleTear
    C18
    DEATHBAT
    LostPromises


    Lijst van RPG's
    - Vampier Rollenspel #2
    - Geen weg meer terug #13.
    - Pirates #6
    - Twilight #12
    - Wings, the fallen and humanity.
    - The Escape.
    - Hongerspelen #35
    - Vampire Diaries.
    - BitterSweet.
    - The Habit #2
    - The Vampire Diaries.
    - Magical Youth Hogwarts #2
    - Fantasy.


    Was topic van RPG vol en is er nieuwe of wil je dat jouw
    RPG hiertussen komt? Zeg het me dan! In het topic of via PB.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 21:30 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fauvism schreef:
    Hongerspelen is al bij topic 28...
    Maar je hoeft het niet te updaten als je dat niet wilt, het is toch onbegonnen werk om dat bij te houden in de beginpost...


    Normaal gesproken is het wel te doen, maar bij d ehongerspelen spelen jullie met elke keer 1 zin en dan gaa thet snel ja.

    Is wel bij te houden, udpdate 't gewoon in het weekend ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kan iedereen laatste topic van de RPG's geven en zeggen als je bij de RPGlijst wilt? Ik wil Rutger namelijk gaan PB'en!?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dankje.

    Mensen, als jullie een RPG subforum hebben moeten jullie echt even laatste topics van de RPG's sturen. Dus diegene waar nog in gespeeld wordt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    van vampier, klopt. van escape ook, van wings ook, en van geen weg terug ook (die daar staan kloppen van deze vier)

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:56 ]

    Hongerspelletjes numéro 34.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    ^ 35 zijn we al (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Er staat 34 in de titel. O:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Dankje, want ik kan inet in mijn eentje alles verbeteren, ik join maa 4 RPG's ofzo..
    + Ik wil morgen Rutger PB'en, dan moet alles wel up to date zijn (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -facepalm- Fijn, ik ga zelf wel zoeken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja maar dat was typfout. Moet nog verbeterd worden door een mod (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wille alle RPG'ers zich melden? 8D Dan zet ik je tussend e lijst als je er nog niet staat!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Caine > Fayan


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lykos schreef:
    (...)
    aan the habit kun je meedoen, heeft wel een rollentopic. maar we zijn net begonnen dus kan goed

    True c: Ik vind dat dat RPG een leuk concept heeft. De origineelste in een tijdje, naar mijn mening c: Is trouwens de enige waar ik mee mee doe, na GWMT natuurlijk c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    True c: Ik vind dat dat RPG een leuk concept heeft. De origineelste in een tijdje, naar mijn mening c: Is trouwens de enige waar ik mee mee doe, na GWMT natuurlijk c:


    Ik wou meedoen aan the habit en toen zag ik dat ie vol was :l Dat was echt flauw :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.