• Five boys, our dream, one band ONE DIRECTION

Those boys changed or life, in a good way
    Dankzij hen kennen we elkaar,
    WE LOVE ONE DIRECTION
    & love you'all

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 19:28 ]

i'm broken, do you hear me.

dus als ik straks niet meer antwoord... ben ik like le dead..

What's so bad about being different?

EN IK BEN ER WEER. (:

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

ik wil mijn naam weer veranderen, maar dat kan pas 6 november, als ik nou voor 1 maand die Golden Member ding koop, kan ik dan nu al eerder mijn naam veranderen?

If you spread your wings, you can fly away with me.

NiallsFood schreef:
    dus als ik straks niet meer antwoord... ben ik like le dead..
    dat lied is gewoon ajgsdlkgjsdlkgjsdlgf. wie zou die ook alweer als Lovesong zingen? (:

iHoran schreef:
    ik wil mijn naam weer veranderen, maar dat kan pas 6 november, als ik nou voor 1 maand die Golden Member ding koop, kan ik dan nu al eerder mijn naam veranderen?

volgens mij wel(:

iHoran schreef:

JUP. (:

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

oke geloof me het is een soort hardcore alleen dan geremixt het is ech vete gave muziek!!

maar als je het aan mij vraagt zet ik toch het liefst ONE DIRECTION~WHATS MAKE YOURE BEATIFUL.

omijngod.

iHoran schreef:
    oke geloof me het is een soort hardcore alleen dan geremixt het is ech vete gave muziek!!

maar als je het aan mij vraagt zet ik toch het liefst ONE DIRECTION~WHATS MAKE YOURE BEATIFUL.

omijngod.

omfg

Fifteen schreef:
    (...)
    JUP. (:
    JEUJ, alleen weet ik niet wanneer ik dan kan veranderen, misschien moet ik dan nog een paar dagen wachten...

iHoran schreef:
    (...)JEUJ, alleen weet ik niet wanneer ik dan kan veranderen, misschien moet ik dan nog een paar dagen wachten...

Waarschijnlijk wel, ja.

ahaa ik heb zin om nog een stukje zoderekt te activeren(aa)

NiallsFood schreef:

JAAAAAAAAAAAAAA *O*

X FACTOR<3

hmm ik moet nog een weekje wachten, en dan ga ik Golden Member kopen en mijn naam veranderen (:

NiallsFood schreef:

Van mij mag je hoor (a)

i'm broken, do you hear me.