Five boys, our dream, one band ONE DIRECTION Those boys changed or life, in a good way Dankzij hen kennen we elkaar, WE LOVE ONE DIRECTION & love you'all
[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 19:28 ]
i'm broken, do you hear me.
haha ben ik de enige die hem niet in zo een soort naam ga veranderen?
If you spread your wings, you can fly away with me.
ik ben weer ff slim bezig.. heb nog een basisstof samengevat voor bio(:
What's so bad about being different?
NiallsFood schreef: (...) jaaa ik heb hem nu een week
Danmarks Dynamite.
Lol, heeft iemand zin om een SA over mij te schrijven? :'D Ik wil dat wel eens lezen (bloos)
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."
LouisxNiall schreef: (...) Okayy.. vind je hem niet leuk ? ;p
Houis schreef: (...) Fiall Nabienne Niane Fabiall haha. die namen kruisen is echt raarxd
Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!
Fifteen schreef: Lol, heeft iemand zin om een SA over mij te schrijven? :'D Ik wil dat wel eens lezen (bloos)
Some things are changing too much.
iHoran schreef: haha ben ik de enige die hem niet in zo een soort naam ga veranderen?
Ik zet ze trouwens in een STORY. KLIK
NiallsNandos schreef: (...) Ik ga het ook niet doen omdat mijn naam kruizen er gewoon verschrikkelijk uitziet :'D
xJoellaMalik schreef: (...) Ik wil wel doen. maar ik moet nog 5 andere schrijven daarvoor. maar met wie wil je (:
Wie maakt zo het nieuwe topic???
NiallsFood schreef: (...) Jaaweel(: Alleen als ikdan wel een andere wil.. weet ik er al 1(:
Fifteen schreef: (...) HARRY, doh. (joehoe) maar dankje! (:
IK WIL NIEUWE MAKEN (: Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt