• Ja, ik weet dat het een vage titel is, maar ik kon niks anders bedenken (: . Veel mensen gaan gezichtsmaskers dragen, maar wat is eigenlijk het nut? Maakt het alleen je huid zacht ofzo? & Zien mensen dan dat je huid is veranderd? Ik ben vaag ja, I know ;; Maar ik weet niet hoe ik het moet uitleggen lol.

    Je huid word dan lekker zacht en als je veel zwemt is het heerlijk voor je uitgedroogde gezichtshuid <3


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    Je huid word dan lekker zacht en als je veel zwemt is het heerlijk voor je uitgedroogde gezichtshuid <3


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het voelt gewoon heerlijk, Je huid is helemaal lekker zacht. En bij mij zie je het ook wel omdat mijn huid dan niet meer zo droog is. Maar ik doe het vooral afentoe omdat het zo heerlijk voelt :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Litwick schreef:
    Je huid word dan lekker zacht en als je veel zwemt is het heerlijk voor je uitgedroogde gezichtshuid <3


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heheheh, meisjes met komkommerogen xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Atropos schreef:
    Het voelt gewoon heerlijk, Je huid is helemaal lekker zacht. En bij mij zie je het ook wel omdat mijn huid dan niet meer zo droog is. Maar ik doe het vooral afentoe omdat het zo heerlijk voelt :')


    Dus het enigste wat hij doet is je huid zacht maken?(:
    & Welke gebruik je dan?

    RainbowDash schreef:
    Heheheh, meisjes met komkommerogen xD


    Ja, nog een vraag. Wat helpt het als je komkommer op je ogen doet? o.O

    CalvinKlein schreef:
    Dus het enigste wat hij doet is je huid zacht maken?(:
    & Welke gebruik je dan?

    Haha, ja eigenlijk wel.
    Hmm meestal koop ik gewoon maskertjes van een euro bij de kruidvat, die werken prima (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    (...)
    Haha, ja eigenlijk wel.
    Hmm meestal koop ik gewoon maskertjes van een euro bij de kruidvat, die werken prima (:


    Voor 1 euro ;o Goedkoop haha (: Ik moet weer eens bij de kruidvat langs gaan.

    RainbowDash schreef:
    Heheheh, meisjes met komkommerogen xD

    ik had in de vakantie blauwe maske en komkommer schijfje das lekker maa ik moch ze neit opeten en had honger:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind het maar iets vaag.
    Mijn huid ziet er helemaal niet uitgedroogd uit, dus ik zie geen reden waarom ik geplette bananen ofzo op mijn gezicht zou smeren. Dafuck D:


    Has no one told you she's not breathing?

    RainbowDash schreef:
    Heheheh, meisjes met komkommerogen xD


    Jij hebt echt altijd geniale reacties!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind dat maar een beetje stom en het voelt zeker niet prettig aan.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    CalvinKlein schreef:
    (...)

    Ja, nog een vraag. Wat helpt het als je komkommer op je ogen doet? o.O


    Dat had iets te maken met moeie ogen & wallen onder je ogen als goed is (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you