• Ik ben nu al vrij maar heb om 1 uur rijles en ik word opgehaald op school dus moet ik wachten.
    Maar ik heb rijles in een nieuwe lesauto en heb daar nog maar 1 lesje in gehad dus ik ben die auto helemaal niet gewend, het is net alsof ik weer voor het eerst rijles heb :'D
    Maar dat is niet zo want ik heb al héel veel lessen gehad en nee ik vertel lekker niet hoeveel al (no_chears)

    Maargoed, mensen hier die ook met rijles bezig zijn? :'D


    -

    Uhg, bijna iedereen uit mijn jaar is er ook al mee bezig, maar ik ben twee jaar jonger dan de resten en mag nog niet. x)


    Felix

    Ik mag nog niet ... ME WANTS A CAR... WEEEEEH!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Negligible schreef:
    (...)
    Ben je in Nederland dan verplicht om rijles te volgen?

    Ja :'D Met je ouders mag niet.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja :'D Met je ouders mag niet.

    Oh, in België mag dat dus wel..
    Als je bij ons een 'L' van leerling hebt, mag je met een begeleider (+nog iemand) rijden, maar die begeleider moet wel minstens 8 jaar zijn rijbewijs hebben


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik woon ook in België en ik heb nooit rijles gevolgd en mijn rijbewijs van de eerste keer gehaald. Ik snap echt niet waarom jullie in Nederland verplicht rijles moeten volgen..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Ik woon ook in België en ik heb nooit rijles gevolgd en mijn rijbewijs van de eerste keer gehaald. Ik snap echt niet waarom jullie in Nederland verplicht rijles moeten volgen..

    Geen rijles? D:
    Ik zou echt een ramp op de weg zijn als ik geen rijlessen had gehad.
    That's really weird. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nog 2 jaar wachten (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb een gruwelijke hekel aan autorijden, word er misselijk van, heb nul inzicht in het verkeer en alle auto's zien er voor mij uit als logge bakken. Dus nee, ik heb geen autorijles en ik wil het ook niet. En ik ben er te jong voor.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amused schreef:
    Ik woon ook in België en ik heb nooit rijles gevolgd en mijn rijbewijs van de eerste keer gehaald. Ik snap echt niet waarom jullie in Nederland verplicht rijles moeten volgen..

    Omdat dat veiliger is? :W


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Omdat dat veiliger is? :W

    Hoezo veiliger? Als je niet goed rijdt slaag je toch niet?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn