• Ik ben nu al vrij maar heb om 1 uur rijles en ik word opgehaald op school dus moet ik wachten.
    Maar ik heb rijles in een nieuwe lesauto en heb daar nog maar 1 lesje in gehad dus ik ben die auto helemaal niet gewend, het is net alsof ik weer voor het eerst rijles heb :'D
    Maar dat is niet zo want ik heb al héel veel lessen gehad en nee ik vertel lekker niet hoeveel al (no_chears)

    Maargoed, mensen hier die ook met rijles bezig zijn? :'D


    -

    Serophina schreef:
    31 Oktober heb ik men eerste rijles =) en 14 November moet ik mijn examen doen FINALLY

    Ga je in een maand tijd je rijbewijs halen? Of lees ik het gewoon verkeerd :'D


    -

    Disneyfied schreef:
    Ja en in december heb ik eindelijk mijn examen. (krul)

    Hoop je, moet er niet teveel sneeuw enzo liggen natuurlijk :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hoop je, moet er niet teveel sneeuw enzo liggen natuurlijk :'D

    Ja klopt, maar ik hoop inderdaad dat het er dan niet ligt. :')

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:49 ]

    Genius schreef:
    (...)
    Ga je in een maand tijd je rijbewijs halen? Of lees ik het gewoon verkeerd :'D

    Volgens mij zijn dat zelfs maar 2 weken :'D
    Heb je al auto gereden met je ouders dn?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Volgens mij zijn dat zelfs maar 2 weken :'D
    Heb je al auto gereden met je ouders dn?


    Auto rijden met je ouders?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RStyles schreef:
    (...)

    Auto rijden met je ouders?

    Ja..
    Als je een L in je auto hebt hangen, dan mag je met een begeleider rijden..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik mag een jaar wachten omdat de overheid het zo nodig vind dat als je na november 17 word, dat je dan alleen rijlessen mag nemen. Overheid sucks.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Genius schreef:
    (...)
    Ga je in een maand tijd je rijbewijs halen? Of lees ik het gewoon verkeerd :'D

    Ik heb mijn voorlopig rijbewijs al van Januari dit jaar, maar ik ga 6 uur met de rijschool doen en dan examen..
    Dus ik rij al langer met de auto dan een maand :p


    Stop wishing, Start doing..

    Ja, ik ben al met rijlessen bezig. En ik heb net mijn theorie-examen gehaald, dus ik mag in november al afrijden! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee, ik niet, maar ik wil ook niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Elements schreef:
    Haha ik heb er 4 gehad en ben echt een gevaar op de weg! Liet pas de auto afslaan voor het stoplicht... oops:$
    Dat heb ik echt al 100x gehad hoor. Zelfs nu na mijn 10e rijles af en toe nog eens. :')

    Negligible schreef:
    (...)
    Ja..
    Als je een L in je auto hebt hangen, dan mag je met een begeleider rijden..

    Daar heb ik nog nooit van gehoord :'D


    -

    Mijn broer heeft gisteren zijn eerste rijles gehad. Echt gewoon de halve familie staat om die auto heen, terwijl hij er nog nooit ingereden heeft. Ghegheghe. Maar helaas reed hij perfect weg.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Genius schreef:
    (...)
    Daar heb ik nog nooit van gehoord :'D

    Ben je in Nederland dan verplicht om rijles te volgen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik verveel me elke donderdag van 16 - 18 u dood wanneer die vent van de rijles z'n cursus opzegt, maar nu ja, ik moet het volgen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]