• Ik ben nu al vrij maar heb om 1 uur rijles en ik word opgehaald op school dus moet ik wachten.
    Maar ik heb rijles in een nieuwe lesauto en heb daar nog maar 1 lesje in gehad dus ik ben die auto helemaal niet gewend, het is net alsof ik weer voor het eerst rijles heb :'D
    Maar dat is niet zo want ik heb al héel veel lessen gehad en nee ik vertel lekker niet hoeveel al (no_chears)

    Maargoed, mensen hier die ook met rijles bezig zijn? :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hmm ik voel het *O*


    Ben ik de enige die bij het lezen van dit gesprek tot hier heel erg doordacht? (cat)

    Ik heb een rijles gehad, maar ben gestopt toen ik eenmaal een eend had platgereden D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ben ik de enige die bij het lezen van dit gesprek tot hier heel erg doordacht? (cat)

    Ik heb een rijles gehad, maar ben gestopt toen ik eenmaal een eend had platgereden D:

    JA


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nope, ben pas 17.

    Succes verder!! :)


    I was an angel living in the garden of evil

    Dan mag je al wel rijlessen hoor. *Knikt ja*

    Jup. Wij wisselden ook van lesauto's. Was eerst echt wennen en superannoying, maar al met al is dat ook maar een kwestie van tijd.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Jup. Wij wisselden ook van lesauto's. Was eerst echt wennen en superannoying, maar al met al is dat ook maar een kwestie van tijd.

    Klopt, heb vandaag er 2 uur les in gehad en ik heb die auto alweer onder controle (bloos)


    -

    Ik moet nog 2 jaar wachten.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik had vandaag ook rijles, en meestal duurt het anderhalf uur, maar nu moest ik gewoon drie uur rijden lol. En toen stonden we ook nog in de file (nerd)
    Maar ik vind het wel leuk hahaha


    As travars

    Ik durf niet te beginnen met rijles :')
    Ik ben bang om auto te rijden. Ik wil wel binnenkort met mijn motor rijbewijs beginnen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Volgend jaar begin ik, als ik dan een keer achttien word, ;p


    Alleen maar tranen van geluk

    31 Oktober heb ik men eerste rijles =) en 14 November moet ik mijn examen doen FINALLY

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:41 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    31 Oktober heb ik men eerste rijles =) en 14 Oktober moet ik mijn examen doen FINALLY


    Vandaag dus?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RStyles schreef:
    (...)

    Vandaag dus?

    Ow 14 November xD
    Ja zeg de tijd gaat veel te snel pff..

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:41 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Haha ik heb er 4 gehad en ben echt een gevaar op de weg! Liet pas de auto afslaan voor het stoplicht... oops:$


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ja en in december heb ik eindelijk mijn examen. (krul)