• Vele hebben er misschien wel eens van gehoord? Dat je naar Amerika gaat en daar voor een bepaalde tijd naar een high school gaat.
    Dit lijkt me zo gaaf, ik kan er echt heel veel van leren enzvoort. Ik twijfel omdat te gaan doen maar het enigste probleem is dat ik bang ben voor de gevolgen daarmee bedoel ik met mijn opleiding enzovoort. Ik zit nu in het laatste jaar van VMBO, ik wil graag naar dé Eindhovense school waar ik de opleiding grafische vormgeving wil gaan volgen.

    Ik zit ermee dat ik bang ben dat stel nu als ik naar Amerika ga ik niet meer aangenomen word op die school, of dat ik te oud ben omdat ik op de basisschool een jaar ben blijven zitten en dat ik dan weer een jaar ouder ben.

    Wat zouden jullie doen?


    <3

    Wow, naar Amerika gaan studeren, dat zou k echt graag doen!!
    Die kans zou k niet laten liggen!
    Mss moet je gwn eens informeren over je verdere opleiding, want das ook wel belangrijk natuurlijk....
    Kzou t al vast doen


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Misschien moet je het gewoon eerst overal navragen of je dan nog binnenkan in die school als het zo is dan zou ik zeggen; ga ervoor meid! Dat is een kans die je geen twee keer krijgt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik kan me niet voorstellen dat je te oud zou zijn voor de school. Bij ons zitten ook gewoon volwassenen?
    Trouwens, ik zou die kans echt grijpen! DOEN!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Is niet leeftijdgebonden? Dat je ooit bent blijven zitten maakt niet zoveel uit denk ik;vooral niet basisschool?

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:42 ]


    We're all mad here.

    Ok.

    Het is ook voor mij een droom om dat ooit eens te mogen doen,

    Maar het is niet alleen rozengeur en maneschijn.

    Het kost ontzettend veel geld,en de vs is echt niet alleen maar glitter en glamour.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:44 ]

    Caine schreef:
    Ik kan me niet voorstellen dat je te oud zou zijn voor de school. Bij ons zitten ook gewoon volwassenen?
    Trouwens, ik zou die kans echt grijpen! DOEN!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik snap niet dat mensen dat zo graag willen, ik ben al dolblij als ik aangenomen word op een Havo-opleiding. :'D
    Maar er bestaan ook volwassenenopleiding, die heeft mijn school wel in ieder geval. Dus als je het écht wilt en het geld er voor hebt.. Waarom niet?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    In Belië kan je op alle leeftijden verder studeren, ook al ben je 30..
    Maar ik weet niet hoe dat in Nederland of Amerika zit


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik wil dat ook doen, maar ik weet het nog niet, moet nog 3 jaar doen dus ja

    Ik zou graag mijn laatste jaar in een ander land overdoen. Het liefst in Brazilië, maar blijkbaar zijn er heel veel mensen die dat willen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Negligible schreef:
    In Belië kan je op alle leeftijden verder studeren, ook al ben je 30..
    Maar ik weet niet hoe dat in Nederland of Amerika zit

    Je kunt misschien het best eens gaan navragen denk ik.

    Pemberley schreef:
    Misschien moet je het gewoon eerst overal navragen of je dan nog binnenkan in die school als het zo is dan zou ik zeggen; ga ervoor meid! Dat is een kans die je geen twee keer krijgt.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ga heel misschien naar Engeland. Ik ga het doen omdat ik Engels wil studeren en daarna tolk/vertaler wil worden, en dat kan het beste in een Engelstalig land. Ik weet niet of het na het VMBO kan, maar als je er het geld voor hebt en het écht wilt, zou ik het doen.


    Destroy what destroys you.

    Krijg je daar trouwens een kamer toegewezen?

    Dat zijn ook dingen waar je aan moet denken.

    En je bent 16? Dat vinden ze niet erg hoor, je wordt zeker niet te oud.
    Ik doe Mediavormgeving en we hebben een jongen op onze opleiding die in Australie heeft gewoont, ook heel recent.