• Oke, dit is mijn mening dus voel je niet meteen aangevallen.
    Ik heb het idee dat al die Justin Bieber fans die hier op Q zitten fake zijn. Want nu is 1D helemaal in, en ik zie geeneen Justin Bieber verhaal meer.
    En ik ben zelf ook wel 1D fan, maar Justin is net iets groter voor mij en ik vind het gewoon apart. Want eerst was het, 'Justin is mijn alles, ik ga met hem trouwen. Ben voor altijd fan blalala'. En dat zie je nu precies bij 1D, en ik snap wel celebs komen en celebs gaan, maar dat gaat toch niet zo snel als je supergrote belieber was zoals de meeste hier? Of ligt dat nu echt aan mij?


    live the life you love

    Ik ben geen fan van allebei... Je hebt ergens wel gelijk, mijn mening is als je écht zo'n grote fan bent dat als jezelf beweert je ook echt een fan blijft. Maar 2/3 van alle fans zijn gewoon meelopers. En zo heel erg is het niet dat ze van Bieber naa 1D gaan, hun mening dus trek het je niet zoveel aan ( ;


    Only those who listen can hear

    Ik ben altijd fan geweest van Justin Bieber. Nu ook van One Direction, maar ik vergeet Justin Bieber niet ineens hoor. I still love Justin, hij is nog steeds mn inspiratie en mn held. Toch vindt ik One Direction even awesome als Justin, enso.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Blameniall schreef:
    (...)

    Ja, bij All Time Low heet je hustlers. En bij Versaemerge heet je Vultures en bij We are the in crowd heet je Crumbs en bij Paramore, parawhores ofzo. En bij Lady gaga zijn het little monsters. Voel je je net wat exclusiever. :9~

    En bij McFly ben je een Galaxy Defender (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben al sinds vorig jaar niet meer zo'n geweldig grote fan van Justin, & toen een half jaar later - in maart ontdekte ik one direction & I fell in love. Maar ik blijf Justin leuk vinden. & het is toch normaal dat je van smaak verandert, zeker als tiener. :3


    Save me from myself.

    Don't know, don't care.
    Maar dingen veranderen, en het kan dus ook zijn dat mensen 1D ontdekken en denken dat die gewoon veel beter zijn dan JB en dan overstappen. Ik bedoel, ze zouden toch nooit écht met hem trouwen, dus zo erg is dat niet, toch? (:


    Felix

    Dat valt heus wel mee. Er is gewoon zoveel rep en roer over 1D, dat Bieber gewoon niet meer opvalt. Er zijn heus nog genoeg verhalen over Bieber, maar die vallen gewoon niet zo erg op, aangezien er veel meer 1D is, wat meer opvalt.

    Hypes zul je hier altijd hebben. Tokio Hotel, Harry Potter, Twilight, Bieber, etc. Binnenkort komt er vast weer iets nieuws.

    Die top stories staan toch altijd vol met Bieber en als je dit al erg vindt wat denk je dat er dan gaat gebeuren als One Direction in Amerika gaat doorbreken ?


    The soul needs autumn.

    Dat 1D opeens meer in de top5 bestaat betekend niet dat fans 'nep' zijn of dat ze er niet zijn. Ik heb ook 3 zayn stories, maar heb wel mijn bieber story nog. Dus val geen mensen aan. Jullie liepen ALTIJD te zeiken over dat Bieber zo fucking irritant was, nu is de 'Bieberfever' een beetje minder geworden en lopen jullie weer te zeiken. Het is NOOIT goed :W


    To infinity and beyond •

    Waarom kunnen mensen niet fan zijn van meerdere artiesten?
    Als je nu even helemaal weg bent van 1D betekent dat toch niet dat je totaal geen fan meer bent van Justin, of begrijp ik het nu verkeerd?


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Ik ben een Belieber en dat zal ik ook altijd blijven omdat ik van Justins muziek houd. (:
    Ik vind One Direction ook wel leuk, maar ik vind mr. Biebs zo veel beter. ;D


    Opgeven is geen optie.

    Kill it with fire, and a monkey.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Doncaster schreef:
    Ik ben een Directioner en ben nooit een Belieber geweest en zal het ook nooit worden.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Het ligt niet aan jou, jij hebt gewoon gelijk.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik ben fan van beide, maar Justin staat bij mij toch op 1
    En je ziet nog wel verhalen over hem hoor
    Kijk naar mijn verhaal bv


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind ze allebei niets, maar je ziet overal nog genoeg Beliebers hoor! En sommige Beliebers zijn ook fan van 1D.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.