• Oke, dit is mijn mening dus voel je niet meteen aangevallen.
    Ik heb het idee dat al die Justin Bieber fans die hier op Q zitten fake zijn. Want nu is 1D helemaal in, en ik zie geeneen Justin Bieber verhaal meer.
    En ik ben zelf ook wel 1D fan, maar Justin is net iets groter voor mij en ik vind het gewoon apart. Want eerst was het, 'Justin is mijn alles, ik ga met hem trouwen. Ben voor altijd fan blalala'. En dat zie je nu precies bij 1D, en ik snap wel celebs komen en celebs gaan, maar dat gaat toch niet zo snel als je supergrote belieber was zoals de meeste hier? Of ligt dat nu echt aan mij?

live the life you love

Doncaster schreef:
    Ik ben een Directioner en ben nooit een Belieber geweest en zal het ook nooit worden.

SLOAN.

Ik heb niks tegen Bieber & 1D, maar vind ze allebei ook niet heel geweldig.
    Grappig trouwens dat fans zich al die domme namen aanmeten... Beliebers, Directioners... Waar is de tijd dat we allemaal nog gewoon ´fan´ waren? D:

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Parfaite schreef:
    Ik ben geen fan van one direction, en er zijn nog Justin Bieber verhalen? Kijk in de top 5. Voor mij blijft Justin gewoon op een.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Doncaster schreef:
    Ik ben een Directioner en ben nooit een Belieber geweest en zal het ook nooit worden.

We accept the love we think we deserve.

Justin zit nog steeds in mijn hart en ik wacht met smart op zijn album.

Ik ben ook fan van one Direction maar ze zullen nooit justins plaats innemen.

Ik ben een Belieber en Directioner, Justin heeft me door een moeilijke tijd heen gesleept, ik ben hem daar altijd dankbaar voor.
    1D laat me ook altijd lachen en ik ben ook een grote Directioner sinds het begin van X-factor, dat zal ook altijd zo blijven.
    Maar ik weet bijna zeker dat ik zonder Justin en zijn liedjes er niet meer was geweest.
    So hij zal altijd een plekje in mijn hart hebben net als 1D

[ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:03 ]

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Everdeen schreef:
    Ik ben enkel en alleen fan van One Direction en dat ben ik ook vanaf het begin en zal zo blijven. (:

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Ardency schreef:
    Ik heb niks tegen Bieber & 1D, maar vind ze allebei ook niet heel geweldig.
    Grappig trouwens dat fans zich al die domme namen aanmeten... Beliebers, Directioners... Waar is de tijd dat we allemaal nog gewoon ´fan´ waren? D:

Dat heb je bij heel veel artiesten?

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

ik ben fan van justin bieber
    maar niet echt van one direction en er zijn nog veel stories over justin alleen zijn die van 1D nu een beetje bekender en nieuwer

Doncaster schreef:

Zo is het!:Y)

Doncaster schreef:
    (...)

I know, maar ik vind het vreemd. Voelt men zich cooler als men zichzelf een rare naam geeft? Of je nou Directioner, Belieber, Selenator, Lovatic of weet ik veel wat nog meer bent, het komt allemaal op hetzelfde neer: je bent fan van die persoon. Wat voegt die naam nou weer toe?

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Trouwens er staan twee jb verhalen in de top.

Dus je stelt je een beetje aan.

Doncaster schreef:
    (...)

Ja, bij All Time Low heet je hustlers. En bij Versaemerge heet je Vultures en bij We are the in crowd heet je Crumbs en bij Paramore, parawhores ofzo. En bij Lady gaga zijn het little monsters. Voel je je net wat exclusiever. :9~

SLOAN.

Ardency schreef:
    (...)

I know, maar ik vind het vreemd. Voelt men zich cooler als men zichzelf een rare naam geeft? Of je nou Directioner, Belieber, Selenator, Lovatic of weet ik veel wat nog meer bent, het komt allemaal op hetzelfde neer: je bent fan van die persoon. Wat voegt die naam nou weer toe?

I'm a proud Smiler and Potterhead,
    dat zegt volgens mij net iets meer dan 'fan'.

[ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:13 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Parfaite schreef:
    Ik ben geen fan van one direction, en er zijn nog Justin Bieber verhalen? Kijk in de top 5. Voor mij blijft Justin gewoon op een.

Go on and try to tear me down I will be rising from the ground Like a skyscraper, like a skyscraper