• Wat is in vredesnaam het nut van een coupertest?

    Ik moet elk jaar er een lopen, en ervoor trainen, maar waarom moet je nou in staat zijn om rondjes te lopen? O.o

    Dit jaar had ik een andere versie, namelijk het lopen van 1500 meter, maar nog steeds zie ik het nut er niet van in ><

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 16:47 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Wij moeten 2,4 km lopen, in minder dan 12min. Ik vind het ook compleet nutteloos, waarvoor is conditie goed? Op school zit je toch altijd op je luie gat, dan heb je geen conditie nodig!!


    Dus ja, ik zie het nut ook niet...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Wij moeten ook in 12 minuten zoveel mogelijk meters lopen. Het is kut maar op zich snap ik wel waarom ze het doen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Kuyt schreef:
    (...)
    Nee, dat weet ik, maar ik bedoelde dus dat een potje voetbal gewoon kan als je een goede opwarming en cooling down neemt.

    En nah, ik vind het wel goed. Naar mijn weten en naar wat mijn gymleraren zeggen is sport juist hartstikke goed voor je, vooral tussen de lessen door omdat je op die manier even loskomt van alle stress. Bewegen is inderdaad goed voor je, maar de meesten bewegen doormiddel van sport. Je kunt niet ontkennen dat sport slecht is voor je. Dat is net zoiets als zeggen dat KFC gezond is.

    Sorry ik begreep je verkeert.
    Sport, als het te intensief en te veel is, is het slecht voor je. Gewoon bewegen en een keer in de week sporten is het best voor je.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik moet 2,4 km rennen in 12 minuten. Volgens mij is het wel te doen hoor.


    Ik ben gemeen xoxo

    Wij hebben elk jaar een parkloop door het bos naast de school. Dat is like, 4 km? :'DD
    Ik sterf daar altijd hard bij. Iedereen trouwens. En die lo docenten ons lekker opjagen op hun klote steppen :W.


    i put the fun in funeral

    Lang leve sportorientatie, kiezen wat je wilt :Y)


    Destroy what destroys you.

    Hmpff. ik moest hem vandaag lopen, 12 rondjes voor een voldoende, in 12 min.
    Ik weet niet hoeveel meter, maar na 9 rondjes kreeg ik last van hyperventilatie en kon ik niet meer verder... nu heb ik onvoldoende :(
    IK HAAT HET het is echt nutteloos (A)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Voor je conditie? Het is goed voor je? :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik haat het. wij moeten de piepjes en coopertest doen. in de 1ste 6min. en dat loopt op. Maar ik ben trots ik heb met atsma 18 rondjes gelopen in 12 min. en zoveel moesten we ook voor voldoende ik vind het raar dat dat als eerste iswatnt je kunt amper aan je conitie werken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb deze week de 8minuten loop gedaan en je raad het al het is 8minuten lang rennen in een rondje, maar de shuttle run vind ik echt wel kut hoor. xd


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Het mooie aan mijn school is; het lijkt alsof geen enkele leraar er ooit van heeft gehoord, dus wij doen hem gewoon niet.:Y)


    effort never betrays you

    Ik moest 2 weken terug 8 min lopen rond een veld. Ze zijden dat je niet mog lopen want dat gin er een punt er af. Most je opeens bij hoeden hoeveel rondjes je hebt gelopen...Ik had net een voldoende.
    en ik haat de piepjes test(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bij de shuttlerun stopte ik altijd al na trap 5, want dan had je sowieso een voldoende.
    En coopertest... tsjah. Ik had ´m alleen in de brugklas en toen had ik hele stukken afgesneden en uiteindelijk ook een fout aantal meters opgegeven, waardoor ik nog nét een 6 had. Yay for me 8D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Remains schreef:
    De coopertest heeft geen nut. (krul)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb vandaag een 20-minuten loop gehad en de eerste week na de herfstvakantie mag ik hem ook gaan lopen de coupertest. Buh daar kijk ik echt niet naar uit.


    Tears are words the heart can't say.