• Wat is in vredesnaam het nut van een coupertest?

    Ik moet elk jaar er een lopen, en ervoor trainen, maar waarom moet je nou in staat zijn om rondjes te lopen? O.o

    Dit jaar had ik een andere versie, namelijk het lopen van 1500 meter, maar nog steeds zie ik het nut er niet van in ><

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 16:47 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ons martelen, duh.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb 2400 meter moeten lopen in max 15 minuten of je had een buis op je rapport.
    Ik heb het mooi niet gehaald. :x

    Ik zie het nut er ook niet van in. Oké, kinderen moeten minder vet worden, maar ik vind niet dat je van LO veel afvalt/beter wordt. :s
    Het zijn eerder wedstrijden en stomme dingen, dus als je niet mee kan heb je een probleem.


    Let the Night embrace you

    De coopertest heeft geen nut. (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ze proberen ons te breken zodat we gehoorzame zombies worden.

    Nee, ik heb geen idee. Het zou wel weer zo'n onzinnig ding zijn wat ze daar in Dan Haag hebben bedacht.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ooh, conditie?
    Zo leef je gewoon langer in plaats van een luie koe te worden.


    Your make-up is terrible

    geen idee, ik weet alleen dat ik die niet meer hoef mee te doen en dus kan lachen met mijn klas :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik haakte af bij trap 10 ofzo, vond het wel welletjes geweest. :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Ik haakte af bij trap 10 ofzo, vond het wel welletjes geweest. :Y)
    Dat is de shuttlerun.

    OT: Conditie.


    I live for the applause, you will die for it.

    @ Joker:

    Ik ben gewoon in de war xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    wij moesten 12 minuten lang rondjes van 200 meter lopen
    Alleen heb ik behoorlijk Astma dus ik ben al blij als ik de 8 rondjes haal


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Assassin schreef:
    Ooh, conditie?
    Zo leef je gewoon langer in plaats van een luie koe te worden.

    Dat klopt niet, bewegen zorgt er voor dat je langer kan leven, niet je conditie. Als je de coupertest niet kan uitlopen betekent niet dat je een luie koe ben. Ik kan dat ding niet uitrennen, ik heb niet zo'n soort conditie. Maar ik ben wel gezond, ik sport gewoon en heb genoeg beweging. Dus dat slaat nergens op.
    Daarbij is gym heel slecht voor je, daar sport je op de verkeerde manier.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wij moeten altijd 12 minuten rennen, helaas is dat niet meer in de 4e. Ik vond het namelijk altijd leuk.


    <3

    Ik moet 3.4 kilometer kunnen lopen, dat zijn 7,5 rondes van 400 meter (ongeveer) en iedere ronde mag eigenlijk maar 2 minuten duren.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    *heeft nog nooit een coupertest gehad*
    Tjah, ik denk voor conditie


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Het is voor de conditie. Ik vind shuttle run test wel grappig want echt iedereen heeft er een hekel aan, waardoor ik het grappig vind (baby)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~