• GESLOTEN!

[ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:57 ]

when we hit our lowest point, we are open to the greatest change. - Avatar Aang.

Rol: Beste vriend.
    naam: Liam
    Achternaam: Strycks
    Bijnaam: Strycks maar meestal gewoon Liam
    tweede naam (optioneel): Ethan
    Foto:

Liam zijn bruine haren hangen altijd warrig over zijn voorhoofd wat hem een nonchalante look geeft. Hij staat bij meisjes bekend voor zijn mooie glimlach. Het is zo’n typische schuine glimlach die veel jongens hebben als ze even niet weten wat zeggen of gewoon heel onhandig zijn geweest en dat laatste komt bij hem heel veel voor. Zijn ogen zijn chocolade bruin. Qua kleding draagt hij veel verschillende dingen het liefste draagt hij een wit t-shirt met een geruit, blauw hemd die openhangt en een grijze skinny jeans daaronder een beetje hangt, maar niet té en zijn favoriete gympen die kleuren met zijn shirt.

Korte beschrijving:
    Liam is het soort jongen die niet zoveel geeft om wat anderen denken. Je kan er zeker van zijn dat hij altijd de waarheid spreekt. Hij is heel dromerig en kan zich vaak niet langer dan 10 seconden concentreren. Dan komt er ook nog eens bij dat hij ontzettend onhandig kan zijn, wat hem volgens sommigen erg schattig maakt. Als Liam gevoelens voor een meisje heeft zijn ze altijd 100% echt. Hij zou alles voor dat meisje doen tot hij haar krijgt als het moest zou hij er voor sterven. Andere mensen, vooral degene die hij graag ziet, komen op de eerste plaats. Liam wilt het liefste de heledag muziek maken. Dat is zijn grote hobby en zal het altijd zijn. Hij speelt klassiek piano en heeft bovendien geen slechte stem. Hij is erg sportief en speelt honkbal op best hoog niveau.

Familie situatie:
    Liam heeft nooit echt een goede band gehad met zijn vader. Dit werd alleen maar erger toen hij hem vertelde dat hij geen toekomst zag in het honkballen maar in zijn muziek. Stephen (zijn vader) is een bekende advocaat en zo staat Liam ook af en toe in de schijnwerpers. Kate zijn moeder is echter een erg eenvoudige vrouw. Ze heeft haar eigen bloemen winkeltje waar ze wat geld mee verdiend. Liam werkte in de weekende daar ook om zijn moeder een handje te helpen. Vroeger had Liam een jonger zusje, ze overleed tijdens een autoongeluk. Liam voelt zich daar nog steeds heel schuldig over omdat hij de auto reed. Een dronken bestuurder kwam van rechts en ramde de auto, Sarah zijn zusje was opslag dood.

Speciale kenmerken:
    Speciaal voor Sarah heeft Liam een tattoe laten zetten zoals
    deze:

[ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 19:23 ]

Rol: vriendin van Nova
    naam: Elysa
    achternaam: Calls
    Bijnaam:El
    tweede naam (optioneel): Dionne
    Foto:

Korte beschrijving: Elysa is een mooi blond grappig meisje, alle jongens hangen om haar heen omdat ze populair en lief is. Ze is ontzettend aardig en betrouwbaar, ze is super slim en je kan niks voor haar geheim houden want ze heeft alles door. Ze is ontzettend vrolijk en altijd hyperactief, maar haar lievelingsbezigheid is toch wel een boek lezen in de drukke kantine. Veder is ze ook best kort (1.60m) en heeft ze stralende groene ogen.
    Wel of geen vriend/in: Nog niet maar er hangen genoeg jongens om haar heen om uit te kiezen.
    Familie: Elysa heeft 4 oudere zussen Kim, Suzan, Ami en Leonne.
    Ze komt uit een super rijke familie maar aangezien al haar zussen super arrogant zijn ligt zij meer op de achtergrond. Dat was vroeger, op een moment werd ze zo mishandeld door haar vader dat ze door jeugdzorg weg werd gehaald, daardoor heeft ze een hele hoop littekens, en dat waren ook de jaren dat ze mega depressief is geweest, ze werd in een pleeggezin geplaatst en het ging weer wat beter, nu heeft ze geen contact meer met haar familie.

Backwards schreef:
    Rol: vriendin van Nova
    naam: Elysa
    achternaam: Calls
    Bijnaam:El
    tweede naam (optioneel): Dionne
    Foto:

Korte beschrijving: Elysa is een mooi blond grappig meisje, alle jongens hangen om haar heen omdat ze populair en lief is. Ze is ontzettend aardig en betrouwbaar, ze is super slim en je kan niks voor haar geheim houden want ze heeft alles door. Ze is ontzettend vrolijk en altijd hyperactief, maar haar lievelingsbezigheid is toch wel een boek lezen in de drukke kantine. Veder is ze ook best kort (1.60m) en heeft ze stralende groene ogen.
    Wel of geen vriend/in: Nog niet maar er hangen genoeg jongens om haar heen om uit te kiezen.
    Familie: Elysa heeft 4 oudere zussen Kim, Suzan, Ami en Leonne.
    Ze komt uit een super rijke familie maar aangezien al haar zussen super arrogant zijn ligt zij meer op de achtergrond. Dat was vroeger, op een moment werd ze zo mishandeld door haar vader dat ze door jeugdzorg weg werd gehaald, daardoor heeft ze een hele hoop littekens, en dat waren ook de jaren dat ze mega depressief is geweest, ze werd in een pleeggezin geplaatst en het ging weer wat beter, nu heeft ze geen contact meer met haar familie.

geweldig!
    deze gebruik ik zeker!

when we hit our lowest point, we are open to the greatest change. - Avatar Aang.

Had je nog wat aan mijne? -hoopvol- xD

TheDirection schreef:
    Had je nog wat aan mijne? -hoopvol- xD

ik denk het wel hoor (:
    Hier is de link van het verhaal bdw, voor everyone KLIKKERDEKLIK (:

Dankjeee<3

Rol: Vriendin van Nova
    naam: Hailie
    Achternaam: Dainton
    Bijnaam: Leigh
    tweede naam (optioneel): Rose
    Foto:

Korte beschrijving: Hailie is een bijzonder slim meisje, met lichtblonde (bijna wit) geverfde haren. Ze staat altijd voor anderen klaar, maar als je ruzie zoekt, kun je het krijgen. Ze is koppig, en kan soms behoorlijk chaggerijnig worden, maar is meestal erg opgewekt, en vrolijk & vooral erg grappig. Hoe stom, of verloren de situatie ook lijkt, ze kan je altijd laten lachen.
    Family:Ze heeft 1 oudere broer, Brendon, van 26. Brendon is op zijn 19de op zichzelf gaan wonen, en ze woont nu alleen met haar moeder, die bijna altijd aan het werk is. Haar vader heeft ze nooit gekend.
    Wel of geen vriend/in: Al 6 maanden een vriend; Sam.
    Zo ja, beetje info van vriend/in (foto optioneel) Sam heet voluit Samuel Mason. Hij woont samen met zijn 4jarige zusje , Florine, bij zijn ouders, die momenteel in een scheiding liggen. Hij heeft het er erg moeilijk mee, omdat hij zich snel dingen aantrekt, maar zal dit niet laten merken. Over het algemeen komt hij positief over, maar er zijn genoeg mensen die hem arrogant vinden.

Hopelijk heb je er wat aan :)

[ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:25 ]

The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

-Never mind.

[ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:33 ]

The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

vocalizer schreef:
    Ughhh die foto werkt niet :(
    Of misschien doe ik iets fout :/
    Hoe werkt dat precies, met foto's :$:$

Oh haha & ik wou zeggen Sam zou ook wel een vriend van die leuke jongen kunnen zijn,. maar die mogen geen vriendin hebben dus laatmaar haha.

met foto's is het heel simpel, je gaat naar tinypic.com en klikt op upload foto, dan typ je die code die je krijgt in en kopieert de IMG code, die zet je dan tussen [ img ] [/ img ] (maar dan zonder spaties (; ) best simpel, en super bedank trouwens, ik ga hem gebruiken (:

haha oke. Ja ik had het al gevonden,maar toch bedankt voor je uitleg ^.^

Ik zou nog wel een karakter kunnen verzinnen?
    Als je wilt.

vocalizer schreef:
    Ik zou nog wel een karakter kunnen verzinnen?
    Als je wilt.

De meer de beter (:

Tinky schreef:
    (...)

De meer de beter (:

hahaoke.
    Heb nu geen tijd, maar ik zal morgen nog wel een karakter verzinnen ^.^

Rol:Vriendin school bitch.
    naam: Malou
    Achternaam:Delgado
    Bijnaam:/
    tweede naam (optioneel):/
    Foto:

Korte beschrijving:Malou is een onzeker meisje die zichzelf constant vergelijkt met anderen. Ze heeft weinig zelfvertrouwen, maar verstopt haar onzekerheid achter haar arrogantie en egoïsme. Ze wil er graag bij horen, en het maakt haar niet uit over wie ze heen moet lopen om te krijgen wat ze wil. Ze is niet bijster intelligent, maar zeker ook niet dom. Ze heeft problemen met zich inleven in anderen, en is dan ook erg slecht in advies geven.
    Familie: Ze is enig kind. Haar moeder , Christel, heeft geen baan, en besteed het meeste van haar tijd aan naar de schoonheidssalon gaan. Haar vader , Tom, is vaak weg, op zakenreis maar houd zielsveel van zijn dochter, en laat dat ook merken wanneer hij er is. Malou kan goed opschieten met hem , en wenst soms dat ze ook zo'n band had met haar moeder. Haar moeder houd wel van haar, maar vind het moeilijk dat te laten merken, en zegt dan ook vaak de verkeerde dingen.
    Wel of geen vriend/in: Nee.