• Misschien is het leuk dat je een chat opent, waar alleen vrienden met elkaar kunnen chatten. Ik zou het wel handig vinden, dan kon je overleggen over een Storie. Zonder dat anderen het lezen, want als ik bijvoorbeeld met co-auteurs een verhaal wil schrijven. Dan moet nog dingen overleggen met hen, over wie het eerst begint en wie daarna en daarna....


    Mutant and proud of it.

    Hiervoor bestaan MSN en pb lijkt mij?

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 10:27 ]


    I am an idiot, I move.

    Tinychat?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Maak er aub geen fb of dergelijke van


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Use Tinychat.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Negligible schreef:
    Maak er aub geen fb of dergelijke van


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Negligible schreef:
    Maak er aub geen fb of dergelijke van


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Deze suggestie is al ik weet niet hoe vaak gedaan en telkens weer afgewezen. Quizlet is geen hyves, facebook of andere social networking site, dus komt het er ook niet. Voor dit soort dingen kun je msn, prive berichten en email gebruiken x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nee D: Stel je voor dat er dan allemaal users met mij gaan chatten die hulp willen 8D Dan word ik gek!

    (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alsjeblieft niet.

    Er zijn genoegt dingen waarmee je kan praten.
    Zie msn, pb, tinychat en email.

    Dit is trouwens al vaker voor gesteld dus ook vaker afgewezen. Dat heeft zo zijn redenen en eentje daarvan is dat Quizlet niet op hyves, facebook of andere shizzle mag gaan lijken. Hoewel de goldmember dan ook wel afgeschaft mag worden


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh gezellig, dan stalk ik jullie allemaal! *O*


    Maar nee, hiervoor bestaan MSN, Hyves, Facebook en Twitter. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Applejack schreef:
    Deze suggestie is al ik weet niet hoe vaak gedaan en telkens weer afgewezen. Quizlet is geen hyves, facebook of andere social networking site, dus komt het er ook niet. Voor dit soort dingen kun je msn, prive berichten en email gebruiken x]

    Excuses. Kun je hier een slotje of zo opzetten?
    Bedankt. Het was maar een idee.x:.


    Mutant and proud of it.

    DiLaurentis schreef:
    (...)
    Excuses. Kun je hier een slotje of zo opzetten?
    Bedankt. Het was maar een idee.x:.


    Je hoeft daar echt geen sorry voor te zeggen ^^ Het gebeurt vaak genoeg dat er dubbele suggesties komen x'D Ik zal er een slotje op zetten =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.