• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Bella = MisPattinson
    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi 2de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Jane = Caine
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear 2de x
    Heidi = The Direction 2de x
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy 2de x
    Fred = kiara2
    Edward = Huilen 2de x
    Emmett = JokerAndMe
    Carlisle = Caine 2de x

    ---

    Waar is mama o.o? - Kijkt rond -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik begin te huilen als ze me zo hard vastpakt. ''Alsjeblieft, laat me los.'' Snik ik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bella
    Het meisje begint te huilen en word bang. Hierdoor gaat het bloed harder strommen. Ik voel hoe Carlisle me wegtrekt. Ik kon nog net wat bloed naar binnenzuigen en ik zag haar in elkaar zakken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Carlisle]
    Ik grom, erg kwaad, naar Bella. 'Bella, laat haar onmiddelijk los.' Ik pak Bella vast, zo strak dat er perongeluk een barstje verschijnt. Ik trek haar weg bij Elena, en ze laat haar ook los.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [mijn email ontploft]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Leah]
    OP Esmé's teken loop ik weg, terug naar het huis. Ik zie net hoe Bella Elena aanvalt en ga helpen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 19:10 ]


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Ik vlieg een stukje naar achteren en knal tegen de muur. Ik keek rond naar het meisje. Woedend op Carlisle grom ik. Daarna ren ik weer erna toe en zuig weer wat bloed naar binnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena
    Eerst voel ik me duizelig, waarna ik flauwval en op de grond ineen zak.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bella
    Carlisle komt op me af maar ik duw hem met geweld weg. Ik kan nog 3 slokken nemen als Leah me wegsleurt. Ik trap in het ronte en raak haar hevig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Carlisle]
    'Bella! En nu ophouden, verdorie!' roep ik en ik trek haar weer van Elena af. Snel druk ik Bella tegen de grond, en ze kan zich niet bewegen, mij of Elena wat aandoen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Leah]
    Snel help ik Carlisle Bella onder bedwang te houden.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 19:12 ]


    Ex astris, sciencia

    ¨hoezo ik dramaqueenxD ik zie het al helemaal voor me alles hoezo fan:P*


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena
    Ik voel mijn ribben breken, en kerm pijnlijk. Ik zak steeds dieper weg, tot ik uiteindelijk totaal bewusteloos ben.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    BElla
    Carlisle pakt me weer en drukt me op de grond. Ik probeer hem van me af te gooien maar dat lukt niet. Woedend grom ik en ik voel me gek woorden. Ik probeer Carlisle te buiten. Daarna komt Leah helpen. Ze probeerde een losgeraakte arm te pakken maar ik sloeg mijn arm om haar middel en duwde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bella
    Leah´roept Carlisle verschrokken. Ik merk dat hij twijfeld om haar te helpen. Ik trek me los en ren naar het meisje die levenloos op de grond lig. Ik ren er naar toe enpak haar op. Ik ren naaar de keuken en begin met groote krachtige slokken te drinken. Ik voel het leven uit haar glijden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Leah]
    Ik huil en grom van de pijn. Bella brak mijn botten! Ik probeerde naar de arm rond mijn middel uit te halen, er in te bijten, maar de arm is niet binnen mijn bereik.
    "Leah!" Carlisle wilt me helpen, maar hij moet Elena helpen! Hij moet. Met een grom en een hoofdbeweging naar Elena probeer ik hem dat duidelijk te maken

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 19:16 ]


    Ex astris, sciencia