• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Bella = MisPattinson
    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi 2de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Jane = Caine
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear 2de x
    Heidi = The Direction 2de x
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy 2de x
    Fred = kiara2
    Edward = Huilen 2de x
    Emmett = JokerAndMe
    Carlisle = Caine 2de x

    ---

    Waar is mama o.o? - Kijkt rond -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    bella

    Ze sloeg zich om mijn hals. geschrokken dijnsde ik terug. 'ik kom in vrede'zei ze met een stalen gezicht. 'Jammer wat is er dan'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Leah]
    Ik zag Bella terug komen, Nessie liep meteen naar haar. Maar even later zag ik haar weglopen, naar Jacob.


    Ex astris, sciencia

    [loop ik naar jake ow?]
    bella

    Ik liep met didymee terug. nessie liepnaar me toe maar ik liep naar jake.
    'Jake heb je even'hij keek me aan en liep naar me toé
    'Jake ik ga misschien weg. Wil jij met edward voor Renesmee zorgen. Zorg dat Edward niet doordreaait


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena
    Ik sla mijn ogen neer en zucht. ''Wil je me naar het vliegveld brengen?'' Snikte ik. Ik moest nu gaan. Florida wachtte niet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    'jammer wat is er dan.'zei Bella nors terug. Ik snapte haar niet ik was helemaal normaal toch? Mijn gezicht veranderde in een vragend gezicht, maar al snel vervormde ik het in een sippe smoel. 'Jullie moeten me helpen...' Zei ik tereurig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik kijk Bel geschrokken aan. "Wat!? Weg hoe kun je dat doen?!" Ik hou Nessie stevig vast maar ik weet gewoon dat ze snapt wat er aan de hand is. "Dat kun je niet doen Bella, je kunt niet zomaar weg bij je kind en.." Ik slik even. "Echtgenoot. Dat zouden ze niet trekken.. Dat zou IK niet trekken." Dat laatste fluister ik. -jake-

    [MisPattinson jij liep niet naar Jake maar Renesmee xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    bella

    didymee kom mee. ik pakte haar arm en trok haar mee naar de cullens. Renesmee stormde op me af maar ik liep naar jake (je loopt achter


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sable]
    Weer zo'n saaie dag in La Push. Misschien moest ik maar eens rond gaan rennen, kijken over er nog wat te doen viel. Ik keek naast me op het bed en zag nog net hoe Melody haar ogen open deed. 'Goeie morgen schoonheid' fluisterde ik terwijl ik haar een kus op haar voorhoofd gaf. Ze mompelde wat en draaide zich weer om. Dat was voor mij het teken om over haar heen te klimmen en zachtjes naar beneden te rennen. Ik keek om het hoekje in de woonkamer en zag dat mijn broertje rustig achter de tv zat. Dat kwam wel goed. Ik opende de achterdeur en ik liep richtig het bos. Eenmaal beschut in de bosjes trok ik mijn kleren uit en bond ze om mijn been. Ik draaide me om en veranderde. Daarna rende ik op een hoog tempo naar Forks. Misschien kwam ik wel iemand tegen.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    "Is er echt niets wat we kunnen doen zodat je hier kan blijven?" Ik kijk Elena hoopvol aan.

    bella
    'Jake hoe kan ik hier blijven als ik alleen maar mensen vermoord. Ik jou roedel ook helemaal verpest jake. Ik ben nit goed genoeg voor een cullen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik grom zacht. "Dat is niet waar Bel! Dat weet je zelf ook!"

    [Didyme]
    Ik schrok ook van Bella's Reactie ging ze weg? Misschien kwam het door mij. geschrokken deinsde ik achteruit, maar het was makkelijk hoorbaar. Daardoor draaide Bella zich om en keek me vragend aan


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Didyme we gaan. Zei Bella snel terwijl ze me meetrok. Waardoor ik nog erger schrok wat was e met Bells aan de hand?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    bella

    Ik knikte naar jake. ik hoorde iemand wegspringen. Ik zag dat didyme het was. Ik keek haar vragend ana. Toen bedacht ik dat ik beter binnen vliegtickets kon regelen en koffers inpakken


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan