• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Bella = MisPattinson
    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi 2de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Jane = Caine
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear 2de x
    Heidi = The Direction 2de x
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy 2de x
    Fred = kiara2
    Edward = Huilen 2de x
    Emmett = JokerAndMe
    Carlisle = Caine 2de x

    ---

    Waar is mama o.o? - Kijkt rond -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    *Kijkt vragend rond.*

    Nessie?

    *loopt naar buiten en ziet Elena*

    -Jake-

    Elena
    Ik voel al snel dat er weer tranen over mijn wangen rollen, ruw veeg ik ze weg. ''Ik hoor nergens thuis.'' Fluister ik zachtjes. Geen enkel pleeggezin wilde mij hebben. En hier had ik vrienden als de Cullens, en alle jongens uit La Push. Maar bovenal.. Embry. Ik zucht diep en sla mijn ogen neer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Elena?

    Gaat het wel?

    -Jake-

    Elena
    Ik schrik op, en bekijk Jacob. Snel zet ik een fake glimlach op. ''Met mij? Super. En jij?'' Probeer ik, al is de glimlach al snel van mijn gezicht. Verdorie.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ik kijk Elena geschrokken aan.

    "Wat is er gebeurd?"

    Ik ga voorzichtig naast haar zitten.

    Elena
    Ik zucht diep, en schud mijn hoofd. ''Het is niets. Het is gewoon dat ik word overgeplaatst naar Florida, door mijn pleeggezin. Ze denken dat ik een hooligan ben, en daarom zo vaak hier zit. Maar ze weten niets van jullie of de Cullens. En daarom moet ik weg.'' Zeg ik zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mijn mond valt een beetje open.

    "Florida?!"

    Maar.. maar! En wij dan? En Embry en de cullens? Is er niet een manier waardoor je hiet kan blijven? We hebben hier ruimte zat!

    Elena
    ''De meeste van jullie zijn minderjarig om een voogd te spelen, want een van jullie als vader..'' Er komt toch wel weer een lachje op mijn gezicht. ''Embry zei hetzelfde, maar hij kon niet lang blijven omdat hij moest wachtlopen.'' Zeg ik zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    "maar Embry zijn moeder kan toch de voogd zijn? Of Carlisle! Hij heeft de andere culles 'geadopteerd' dat kan toch?" Ik kijk haar hoopvol aan.

    -Jake-

    [Carlisle]

    Ik zit binnen op de bank, wachtend op mijn familie.

    [Renesmee]

    Ik ren weer naar buiten en zie Jake. 'Jakee, sorrryyy, ik was net in slaap gevallen.' Ik grinnik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Esmé]
    Carlisle *Glimlacht breed en geeft hem een zwoele kus* Hoe gaat het en waar zijn de kinderen? *Merkte Elena dus op* Gaat het wel meisje? Wat is er aan de hand? *troost haar een beetje.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Leah]
    Ik loop naar binnen, de lange wacht was al een tijdje voorbij, maar ik was in het bos in slaap gevallen en nu pas wakker geworden. Al snel merk ik dat Elena er terug is, maar ze is verdrietig.
    "Elena? Wat is er?"


    Ex astris, sciencia

    Geeft niet Nessie ik was alleen ongerust. -Jake-

    (fred)
    Ik speur door het bos naar een bekende geur. Na al die tijd moest ik weten wat er met haar gebeurd was. Was ze gestorven of waren ze ontsnapt net als ik. Uiteindelijk zag ik in de verte een huis die vol stond met wezens die ik niet allemaal kende.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Ik snuif. mijn ogen vernauwen zich. De typische vampieren lucht alleen.. Het was niet en van de cullens. Het was een geur die ik nog nooit geroken had. Ik ga beschermend voor Renesmee staan en speur rond.