• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Bella = MisPattinson
    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi 2de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Jane = Caine
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear 2de x
    Heidi = The Direction 2de x
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy 2de x
    Fred = kiara2
    Edward = Huilen 2de x
    Emmett = JokerAndMe
    Carlisle = Caine 2de x

    ---

    Waar is mama o.o? - Kijkt rond -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik wring me los van de man, en schud mijn hoofd. ''N-nee. Ik red het wel.'' Zeg ik zachtjes, terwijl ik mijn been een moment bekijk. Okee.. Het zag er niet erg goed uit maar slechter kon niet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Leah]
    Ik hoor hoe Carlisle Elena terug naar huis brengt, weg van de bloeddorstige vampier voor ons.
    Wat is er gebeurd? vraag ik Jacob als de vampier voor ons niets doet en ons alleen maar aankijkt.


    Ex astris, sciencia

    [Carlisle]
    'Weet je het zeker? Het ziet er niet erg goed uit.' Ik kijk betrouwbaar naar Elena.

    [Renesmee]
    Ik was ook al misselijk, en van de misselijkheid zou ik nog goed kunnen flauwvallen. Toch deed ik dat niet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    ''Er zijn ergere dingen, geloof me.'' Zucht ik zacht, en sla mijn ogen neer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (fred)
    Ik keek verbaast naar een van de vrouwelijke vampiers die vroeg wat ik hier kwam doen en wat minder wou doen. Het liefste wou ik dat wel maar mijn instinct , ook al was die al wat ouder dan 1 jaar, zei dat ik dat beter niet kon doen. Ik wou ook wel uit leggen maar wist dat als ik mijn mond open zou doen de drang niet kon weerstaan. Ik knikte naar achteren en bedekte mijn neus om aan te geven dat ik de geur niet zo goed kon weerstaan dan dit. Hopelijk snapten ze het.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    [Carlisle]

    'Dat wel... Maar alsnog, ik moet het wel even verzorgen,' zeg ik. Ik heb wel een punt, vind ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Leah]
    De vampier slaat zijn hand voor zijn neus. Natuurlijk, de geur is hem te sterk, hij kan het niet weerstaan. Ik grom, niet vijandig, maar om te zeggen dat ik hem begrijp.


    Ex astris, sciencia

    [Renesmee]

    Ik kijk angstig naar de vreemde vampier. Zou hij mijn geur ruiken? Misschien...


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    ''Ik moet naar huis, eigenlijk.'' Zucht ik. ''Of.. Nouja, voor dit uur nog, straks zit ik weer in Florida.'' Mompel ik er zacht achteraan, en sla mijn armen over elkaar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Carlisle]
    'Vindt je het zo erg, om naar Florida te gaan?' vraag ik haar vriendelijk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik haal mijn schouders op. ''Ik ben niet anders gewend dan verhuizen.. Maar hier had ik vrienden als Jacob, Seth, Emily, Paul, Embry..'' Bij die laatste bloos ik lichtjes. ''En.. Nou.. Eigenlijk iedereen. En die zal ik nergens anders hebben.'' Zucht ik zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Carlisle]

    'Er is een tijd van komen en gaan.. Je kan niet anders. Maar misschien kan mijn "dochter" Alice je ouders overhalen om jou hier te laten,' zeg ik. Ik glimlach even.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Esmé]
    Rustig loop ik een stukje naar voren, terwijl de misselijkheid alsmaar sterker werd. Ik keek moeizaam naar hem, maar toch lukte het hem. De wolven geur werd hem te sterk en ik zag lichte angst in zijn ogen. Even ging ik recht en eervol staan en keek ik recht in zijn ogen. De misselijkheid kwam weer, maar ik hield me sterk. Jongeman je hoeft echt niet bang voor me te zijn. Asjeblieft laat me het uitleggen we zullen je niets doen. Zei ik vredig met een stralende glimlach op mijn lippen. Ik zou niet liegen ik wou alleen maar helpen. Hij wist misschien niet eens wat hij deed of kon doen. Rustig stapte ik naar voren terwijl de misselijkheid steeds heviger werd. Nog steeds keek ik recht in zijn ogen. Ik voelde Leahs en Jake 's ogen in mijn rug prikken en even voelde ik me trots. Trots dat ik dit durfde. Maar een vlaag van misselijkheid overkwam me meer en ik wende mijn blik in zijn ogen. Ik keek wel naar zijn lichaam waardoor de misselijkheid nog hevig was maar niet zo hevig als net. Gegrom hoorde ik achter me maar ik stak mijn hand op als teken weg te blijven tot hij me ooit aan zou vallen. Ik wist dat hij dat niet zou doen. Hij was gewoon bang. Ik verminderde mijn stappen en stond stil. Ik stond hooguit 7 meter bij hem vandaan. En de misselijkheid was vreselijk toch bleef ik moedig staan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    ''Het zijn mijn ouders niet, ze mogen me niet eens.. Jacob en Embry hebben voorgesteld me bij hun te laten wonen maar.. Ze zijn minderjarig en het lijkt me niet dat jeugdzorg ze goedkeurt. Hopeloos.'' Zucht ik zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Renesmee]
    'Oma Esmé... Gaat het wel?' zei ik met moeite, helemaal overwelmd door de misselijkheid.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.