• Ja, soms kijk ik naar bepaalde clips bij muziek en dan denk ik echt zo van: 'Jézus, voor haar wil ik best Bi worden'. God sommige mensen zijn ook zo verrektes mooi! Van dingen uit bladen enzo word ik niet onzeker, maar soms heb ik wel echt zo iets van: 'I wish that I was you, goddamn'.

Wie deelt dit benijdende gevoel met mij en wanneer hebben jullie dat vooral?
    (Als je iemand over straat ziet lopen met de meest mooie kleding, als je een meisje met een prachtig gezicht op een bouldbord ziet staan, etc). Ga nu niet zeggen van: 'Ik denk dat nooit' want dat is liegen. Iedereen wil wel eens zijn zoals een ander :W
          Nog even voor alle duidelijkheid, dit is een ijdelheids-topic, we praten nu even over uiterlijkheden, die speaches over 'van binnen zijn we allemaal mooi' zijn zó onorigineel en die mag je gerust ergens anders houden. Uiteindelijk is uiterlijk toch iets waar je naar om kijkt.

Let it come and let it be

Altijd.
    Maar iedereen heeft iets moois wat hij of zij eigenlijk niet zou willen inruilen voor iets anders.

Your make-up is terrible

Sammi van jersey shore.

Echt ik aanbid haar.

Haar haren,haar ogen alles.

Dat Bi gedoe was bij wijzen van spreken, hea? (cat)
          Funny hoe julle alles zo letterlijk kunnen nemen, maar anyways.

@Nikki, True maar toch unfair, dat de één zoveel geweldige trekjes heeft en de ander maar een paar (cat)

Let it come and let it be

Mijn broek wordt daar altijd ietsje strakker van (cat)

quidquid excusatio prandium pro

Ik denk het niet écht, maar ik denk dat ik stiekem toch wel doe. (x Maar ik kan het dan ook weer heel snel vergeten.
    Over het algemeen denk ik niet "I wish I were her." maar meer "I wish she were mine." (x

Felix

Zíj is mooi, maar Dana Delaney en Stana Katic ook!
    En ja, ik ben al bi, en niet alleen voor hun.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

RainbowDash schreef:
    Mijn broek wordt daar altijd ietsje strakker van (cat)

Lol.
    -dubbel&out-

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Countenance schreef:

@Nikki, True maar toch unfair, dat de één zoveel geweldige trekjes heeft en de ander maar een paar (cat)

Ja, dat is ook zo.

Your make-up is terrible

Ik heb dat eigenlijk best wel vaak :'D
    Vooral bij mensen met een uitgesproken en speciaal gezicht..

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Assassin schreef:
    Altijd.
    Maar iedereen heeft iets moois wat hij of zij eigenlijk niet zou willen inruilen voor iets anders.

Volgens mij zou ik alles wel willen inruilen

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Ik heb wel heel vaak van: dat is een knap meisje (krul)
    Maar verder dan dat gaat het ook niet

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Oh jahoor zeker weten heb ik dat wel (bloos)

-

Diggory schreef:
    Ja idd dat heb ik ook soms (krul)

But I'm nót Bi.

I'll lick the poison from right off your kiss

Ameera schreef:
    Ja, haha altijd als ik naar TVD kijk :Y) Nina Dobrev is serieus zo'n mooi kind :')

Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

Countenance schreef:

Dat was helemaal niet bij wijzen van spreken, je meende het echt (joehoe)

-