• Ja, soms kijk ik naar bepaalde clips bij muziek en dan denk ik echt zo van: 'Jézus, voor haar wil ik best Bi worden'. God sommige mensen zijn ook zo verrektes mooi! Van dingen uit bladen enzo word ik niet onzeker, maar soms heb ik wel echt zo iets van: 'I wish that I was you, goddamn'.

    Wie deelt dit benijdende gevoel met mij en wanneer hebben jullie dat vooral?
    (Als je iemand over straat ziet lopen met de meest mooie kleding, als je een meisje met een prachtig gezicht op een bouldbord ziet staan, etc). Ga nu niet zeggen van: 'Ik denk dat nooit' want dat is liegen. Iedereen wil wel eens zijn zoals een ander :W
          Nog even voor alle duidelijkheid, dit is een ijdelheids-topic, we praten nu even over uiterlijkheden, die speaches over 'van binnen zijn we allemaal mooi' zijn zó onorigineel en die mag je gerust ergens anders houden. Uiteindelijk is uiterlijk toch iets waar je naar om kijkt.


    Let it come and let it be

    Nee, dat heb ik nooit...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wiarda schreef:
    (...)
    Before I saw the picture: 'No way. Nooit van mijn leven. :Y)'
    When I saw the pict- 'OH MY GAWD YES.'

    Tegen deze twee zou ik echt never nooit van mijn leven nee tegen zeggen. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    *kuch*
    a lot (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dudley schreef:
    (...)
    Tegen deze twee zou ik echt never nooit van mijn leven nee tegen zeggen. :9~

    Ik ook niet :9~ maar wacht... *checkt wiki* dude. Ze zijn twee keer zou oud als ik, ik ben erg :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik ook niet :9~ maar wacht... *checkt wiki* dude. Ze zijn twee keer zou oud als ik, ik ben erg :'D

    Thank god ben ik al 18. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Diggory schreef:
    Ja idd dat heb ik ook soms (krul)

    But I'm nót Bi.


    26 - 02 - '16

    Dudley schreef:
    (...)
    Thank god ben ik al 18. :'D

    *is 12* *is meestal minstens 8 jaar jonger dan bijna alle HP-acteurs* NOOOH. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Haha nee dat niet, maar ik word wel chagrijnig als er iemand met big boobies aan komt zetten. Veel mensen die dat ook doen zeggen dan van: "iewl, zo hoerig." ofzo, maar dat heb ik niet, ik geef gewoon toe dat ik dan jaloers ben :Y) Want ik heb dus echt niks, en dat vind ik zelf niet mooi als ik iets van een jurkje ofzo aanheb.


    Alis volat propriis.

    Dudley schreef:
    Ik heb wel eens; jezus, voor zo'n knap uiterlijk zou ik een moord plegen!
    Maar dat ik er spontaan pot voor zou worden... Naah.
    Maar voor deze twee zou ik spontaan een triootje willen doen:


    Jammie! :9~

    Agreeee :9~


    Alis volat propriis.