• Ja, soms kijk ik naar bepaalde clips bij muziek en dan denk ik echt zo van: 'Jézus, voor haar wil ik best Bi worden'. God sommige mensen zijn ook zo verrektes mooi! Van dingen uit bladen enzo word ik niet onzeker, maar soms heb ik wel echt zo iets van: 'I wish that I was you, goddamn'.

    Wie deelt dit benijdende gevoel met mij en wanneer hebben jullie dat vooral?
    (Als je iemand over straat ziet lopen met de meest mooie kleding, als je een meisje met een prachtig gezicht op een bouldbord ziet staan, etc). Ga nu niet zeggen van: 'Ik denk dat nooit' want dat is liegen. Iedereen wil wel eens zijn zoals een ander :W
          Nog even voor alle duidelijkheid, dit is een ijdelheids-topic, we praten nu even over uiterlijkheden, die speaches over 'van binnen zijn we allemaal mooi' zijn zó onorigineel en die mag je gerust ergens anders houden. Uiteindelijk is uiterlijk toch iets waar je naar om kijkt.


    Let it come and let it be

    Ja idd dat heb ik ook soms (krul)

    But I'm nót Bi.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 17:15 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    'We zijn allemaal mooi, hoor'
    Haha kidding. Honey dat heb ik zo vaak, eigenlijk bijna altijd. Zo unfair is het leven ook. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja, dat heb ik ook weleens, bij beroemdheden of als ik gewoon random iemand over straat zie lopen. Echt zoiets van: 'Ruilen van lichaam? (cat)'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja. Ja, dat heb ik ook wel eens (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ehm ik moet eerlijk zijn dat ik nog nooit 'was ik maar ...' gedacht heb. Dat is gewoon mijn 'ik heb teveel zelfvertrouwen' regel. Maar ik heb wel duizenden keren omgekeken naar kleding en haar. :c

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 17:16 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Diggory schreef:
    Ja idd dat heb ik ook soms (krul)

    But I'm nót Bi.


    "Ignite, my love. Ignite."

    En nee, ik ben ook niet bi haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Story of my life haha. ~


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik heb dat ook wel, maar ik ben bi :'D (krul)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bij sommige van m'n klasgenootjes wel, maar niet dat ik bi zou willen worden of zo, maar gewoon omdat ze er altijd zo leuk uit zien.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 17:19 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja, haha altijd als ik naar TVD kijk :Y) Nina Dobrev is serieus zo'n mooi kind :')

    Ameera schreef:
    Ja, haha altijd als ik naar TVD kijk :Y) Nina Dobrev is serieus zo'n mooi kind :')


    En als ze Katherine speelt is ze fucking sexy.:9~


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    En als ze Katherine speelt is ze fucking sexy.:9~

    Serieus hé, omg :9~

    Jep! 'Had ik maar haar lippen. Had ik maar haar botstructuur. Had ik maar haar kleren.' Sommige mensen hebben ook zo'n prachtige stijl, of zo'n bepaalde flair over zich...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, dat gevoel ken ik. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'