• Ik heb een 3 voor Duits >.<, door Spellings controle . En ik ben een Dyslectisch dus hoor ik geen spelling controle te hebben . Maar mevrouwtje moet weer zo nodig spelling controle doen ...
    Als vrijdag mijn cijfer nog niet verandert is ga ik naar mijn metor .T-T
    Iemand ook leuke leraren?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    uhm... mijn Economie leraar laat Facebook foto's zien, en mijn lerares Nederlands ging samen met de klas tijdens de les een gedeelte van de Teletubies kijken (zegt veel over ons niveau) :3

    of was je sarcastisch? :P
    M'n meeste leraren zijn wel chill dit jaar (:


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Als je dyslectisch bent mag je wel woorden so's maken en moet er net als bij elk andere leerling op de spelling gelet worden. Iig dat is bij mij op school. Je hoort immers het woordje goed te leren spellen.

    Was het soms een onverwachte controle?


    Today will be Girl's Day party with you~

    TheBoys schreef:
    Als je dyslectisch bent mag je wel woorden so's maken en moet er net als bij elk andere leerling op de spelling gelet worden. Iig dat is bij mij op school. Je hoort immers het woordje goed te leren spellen.

    Was het soms een onverwachte controle?

    Dit.
    Dyslexie is geen reden om alles maar fout te mogen schrijven. Zou mooi makkelijk zijn, zeg.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    TheBoys schreef:
    Als je dyslectisch bent mag je wel woorden so's maken en moet er net als bij elk andere leerling op de spelling gelet worden. Iig dat is bij mij op school. Je hoort immers het woordje goed te leren spellen.

    Was het soms een onverwachte controle?


    + mijn Nask lerares haat me.


    "Ignite, my love. Ignite."

    TheBoys schreef:
    Als je dyslectisch bent mag je wel woorden so's maken en moet er net als bij elk andere leerling op de spelling gelet worden. Iig dat is bij mij op school. Je hoort immers het woordje goed te leren spellen.

    Was het soms een onverwachte controle?

    Nee hoor, ze moeten er rekening mee houden. Ze mogen niet alles tellen alleen als het woord echt fout is. bv het maakt niet uit of je word of wort schrijft maar het is wel fout als je ward schrijft.

    On;
    Als ik jou was zou ik met haar praten of met je mentor, maar wel op een redelijke manier. Je moet haar te vriend houden.
    Ik had ook een lerares vorig jaar die alles van dyslectie dacht te weten, terwijl ze wel gewoon spellingsfouten telde in brieven. Ik heb het bij haar maar gelaten omdat ze er toch niks van begreep en het mijn punt amper veranderde en mijn gemiddelde niet. Maar je moet er wel achteraan gaan.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 17:00 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    mijn levensbeschouwings leraar is echt chill, hij klets de hele les vol met dingen die niet over het hoofdstuk in het boek gaan maar wat hem op dat moment stoort of wat hij ons graag wil vertellen. echt een hele les niks doen (dit is al sinds begin van het schooljaar)

    Storytime schreef:
    (...)
    Nee hoor, ze moeten er rekening mee houden. Ze mogen niet alles tellen alleen als het woord echt fout is. bv het maakt niet uit of je word of wort schrijft maar het is wel fout als je ward schrijft.

    Kennelijk niet anders hadden ze op elke school wel dezelfde regels.


    Today will be Girl's Day party with you~

    TheBoys schreef:
    (...)
    Kennelijk niet anders hadden ze op elke school wel dezelfde regels.

    Ze hebben ongeveer de zelfde regels. Ze kunnen je moeilijk straffen voor iets waar je niets aan kan doen omdat je een 'aandoening' hebt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    TheBoys schreef:
    Als je dyslectisch bent mag je wel woorden so's maken en moet er net als bij elk andere leerling op de spelling gelet worden. Iig dat is bij mij op school. Je hoort immers het woordje goed te leren spellen.

    Was het soms een onverwachte controle?

    Nee hij was niet onverwachts.
    Bij ons op school moeten ze daar op letten, want anders heb ik dat kaartje dat ik nu heb toch niet nodig en overleef ik de middelbare niet T-T


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is echt kut :S Dat ze daar geen rekening mee houdt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn leraar (een man) van ak heeft 24 paar schoenen.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Nope*
    thuisstudie


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hecate schreef:
    Mijn leraar (een man) van ak heeft 24 paar schoenen.

    Serieus? Die gast heeft meer schoenen dan mijn vriendin of ik en mijn zus samen.
    Mijne heeft er maar 2, heel handig om zijn humeur aan af te lezen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ze moeten er wel rekening mee houden, maar hele grote fouten zouden dan nog wel fout mogen worden gerekend lijkt me? Dat is op mijn school tenminste zo.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    mijn AK leraar is echt verschrikkelijk!
    daarom ben ik een paar dagen ook heel erg boos op hem geworden x3

    en voor de rest is mijn engels lerares ongelofelijk eng en streng...

    en voor de rest zijn ze wel oke...


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James