• [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 21:06 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    vandaaag met gym hea... we moesten door een of andere moddeer achtig iets want we moesten naar het voetbalveld lopen..
    en ik was blijkbaar te hard in zo'n plas gaan staan.. zat er allemaal modder op de achterkant van mijn broekxd
    en oppeens hoor ik zo mijn crush achter mij... uhmm Lianne er zit modder op jee uhh broek xd
    dus ik het lachend van mijn broek afvegen.. het was niet eens grappig maar ik was gewoon nog al lacherig xd


    What's so bad about being different?

    Narry schreef:
    Wie weet nog een leuk album die ik kan gaan downloaden en op mn iPod kan droppen?
    Heb nieuwe muziek nodig x'D


    Ik weet niet wat je leuk vind....

    Oke, ik ben er weer, mijn papa moest dringt op de pc en daarna moest ik eten xd
    bij deze haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay <3


    i'm broken, do you hear me.

    Narry schreef:
    Wie weet nog een leuk album die ik kan gaan downloaden en op mn iPod kan droppen?
    Heb nieuwe muziek nodig x'D


    Die van Ed Sheeran:Y)


    What's so bad about being different?

    Jerminator schreef:
    (...)

    Ik weet niet wat je leuk vind....

    Ik luister zo wat alles :Y)

    HAHAHA IEMAND OP OMEGLE VRAAGT WAT EEN DIRECTIONER IS.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    (...)ALS JE BLIJ WILT WORDEN MOET JE MEIDEN MAGAZINE KOPEN (: DAAR STAAT EEN POSTER VAN 1D IN (:


    is het een mooie poster? jqmmer dt i khet hier neit kan kopen
    weetje; ik kon de hitkrant hier eerst kopen en nu verkopen we hem niet meer ;c


    i'm broken, do you hear me.

    iHoran schreef:
    (...)ALS JE BLIJ WILT WORDEN MOET JE MEIDEN MAGAZINE KOPEN (: DAAR STAAT EEN POSTER VAN 1D IN (:


    Hoe ziet die poster eruit? ;D


    I like boys who drive cars too slow.

    en hij heeft nog nooit van One Direction gehoord ;o;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    is het een mooie poster? jqmmer dt i khet hier neit kan kopen
    weetje; ik kon de hitkrant hier eerst kopen en nu verkopen we hem niet meer ;c
    het is die ene dat Louis + Harry die starbucks beker vast hebben, en niall met dat paarse vest wacht ik post een plaatje.


    If you spread your wings, you can fly away with me.



    DEZE ZIT IN MEIDEN MAGAZINE :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Bradford schreef:
    Serieus, ik ben echt chagerijnig nu. heb eerst 3 uur moeten wachten op school om toen anderhalf uur een lulverhaal van een of andere man aan moeten horen O.o. En nu moeten jullie me weer opvrolijken ;D


    Ik zat op een randje maar daaronder is een rooster en daar kan je naar beneden kijken ( klein stukje zie je maar hoor het rooster is niet zo breed maar wel lang voor de fentilatie in de kleder denk ik ofzo ) en daar zitten kluisjes enzo. Was er daar zo'n gast zijn broodje met plasticzakje in de fik aan het steken, maar dat stonk echt super erg en hij brande enzo. Dus een vriendin van me had water en zat al zo van zou ik gooien dus ik pak dat waterflesje en gooi hem zo naar beneden leeg (A). Die gast wist gelukkig niet da tik het deed hoor want ik deed toen en stap achteruit dat hij me niet zou zien ( ja ik wil niet in elkaar geslagen worden ofzo ) ging een vriendin de boeken omruilen maar dan zou ze daar langskomen, zij toen ze terug kwam; ja die jongen zijn hele tas was net en hij vond met een bitch en een kutwijf enzo (A) :D.

    oh zal ik mijn twitternaam veranderen van onechelsea naar LIAMPAYNELGIUM ? hahaha


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    oh zal ik mijn twitternaam veranderen van onechelsea naar LIAMPAYNELGIUM ? hahaha
    HAHA DIE IS VET!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Jerminator schreef:
    (...)

    Ik zat op een randje maar daaronder is een rooster en daar kan je naar beneden kijken ( klein stukje zie je maar hoor het rooster is niet zo breed maar wel lang voor de fentilatie in de kleder denk ik ofzo ) en daar zitten kluisjes enzo. Was er daar zo'n gast zijn broodje met plasticzakje in de fik aan het steken, maar dat stonk echt super erg en hij brande enzo. Dus een vriendin van me had water en zat al zo van zou ik gooien dus ik pak dat waterflesje en gooi hem zo naar beneden leeg (A). Die gast wist gelukkig niet da tik het deed hoor want ik deed toen en stap achteruit dat hij me niet zou zien ( ja ik wil niet in elkaar geslagen worden ofzo ) ging een vriendin de boeken omruilen maar dan zou ze daar langskomen, zij toen ze terug kwam; ja die jongen zijn hele tas was net en hij vond met een bitch en een kutwijf enzo (A) :D.

    whahahha, ok ik ben al vrolijker. en ik zit nu op me kamer met dorito's en jullie, dus dat maakt het al een stuk leuker <333333 En ik ga zo patat eten ;d


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!