Bradford schreef:
Serieus, ik ben echt chagerijnig nu. heb eerst 3 uur moeten wachten op school om toen anderhalf uur een lulverhaal van een of andere man aan moeten horen . En nu moeten jullie me weer opvrolijken
Ik zat op een randje maar daaronder is een rooster en daar kan je naar beneden kijken ( klein stukje zie je maar hoor het rooster is niet zo breed maar wel lang voor de fentilatie in de kleder denk ik ofzo ) en daar zitten kluisjes enzo. Was er daar zo'n gast zijn broodje met plasticzakje in de fik aan het steken, maar dat stonk echt super erg en hij brande enzo. Dus een vriendin van me had water en zat al zo van zou ik gooien dus ik pak dat waterflesje en gooi hem zo naar beneden leeg
. Die gast wist gelukkig niet da tik het deed hoor want ik deed toen en stap achteruit dat hij me niet zou zien ( ja ik wil niet in elkaar geslagen worden ofzo ) ging een vriendin de boeken omruilen maar dan zou ze daar langskomen, zij toen ze terug kwam; ja die jongen zijn hele tas was net en hij vond met een bitch en een kutwijf enzo
.