• Ik noem mijn kind (als ik die ooit krijg) Nike. (wel als het een jongen is)

    Hoe ik bij die naam kom?
    Ik heb een jongen leren kennen op de judo die Nike heet.

    Nu heet een van de hoofdpersonen in een verhaal Nike.

    En de andere noem ik Adidas. Oké dat was een grapje

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 22:57 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Translate schreef:
    (...)

    Ik moest denken aan Toilet bij Etiol ahahaha.

    l'etoile betekent ster in het Frans


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jongen: micheal (uitspraak mika-el)
    Meisje: June of May


    (Be)lieve in (you)rself

    Illuminati schreef:
    Ik noem mijn meisje later Roselynn Maï, afgekort Rose. En mn jongen Lyam/Liam áls ik het voor die tijd fatsoenlijk uit kan spreken (:


    Lieeeejem XD
    Het neefje van mijn vriend heet zo.

    OT: Ik noem mijn kinderen KImberly Sterre (meisje) en Andy Jaaye (jongen). Jaaye heeft voor mijn vriend een betekenis en Sterre voor mij :'D
    Ik ga er vanuit dat ik kinderen krijg met hem.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Meisje: Valena of Marni
    Jongen: Dat mag hij bedenken, zolang het maar geen namen zijn zoals Mitchell ze leuk vindt.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 17:00 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Meisje: Chris, Charlie.
    Jongen: Geen idee, eigenlijk.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dudley schreef:
    Nike? :'D
    Ik wil geen kinderen, dus ik hoef ook niet na te denken over namen. :Y)


    I was an angel living in the garden of evil

    Midna schreef:
    (...)

    Dimitri is niet leuk omdat iemand bij me pa in de straat die naam heeft en hij een ongelovelijke kutjoch is ;$
    en die ivanogwattaas vind ik niet zo klinken [/a]


    dus alleen daarom vind je het geen mooie naam
    dat vind ik nogal raar, maar oke, jij hebt jouw mening en ik de mijne
    ik vind Dmitri een hele mooie naam :')

    Puma kan ook nog. :') Ik zou mijn kind eigenlijk Halen willen noemen, maar die naam gebruik ik altijd voor m'n personages en wat die allemaal doormaken zou ik geen kind aan willen doen.


    Don't end up being September's child..

    Jongen: Daan of Mick.
    Meisjes: Doris of Jules.
    (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Meisje: Eve, Dawn, Skylar
    Jongen: Caleb, Josh.
    Dunno. Misschien wil ik wel geen kinderen. Een tweeling lijkt me vet :Y)


    To love is to destroy.

    Eigenlijk vind ik mezelf veeeel te jong om daar nu al over na te denken. Plus, ik weet überhaupt nog niet of ik kinderen wil, en tegen die tijd heb ik daar vast een beter idee over.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Wiarda schreef:
    Meisje: Chris, Charlie.
    Jongen: Geen idee, eigenlijk.

    Chris voor een meisje? -heet Chris- nouja eigenlijk is mijn echte naam niet Chris maar Christopher maar oke ik voelde me even aangesproken. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    (...)
    Chris voor een meisje? -heet Chris- nouja eigenlijk is mijn echte naam niet Chris maar Christopher maar oke ik voelde me even aangesproken. :'D

    Charlie kan ook voor allebei (: Maar mijn oude (nou ja, oude.. ze is amper 27 maar ik heb haar nu niet meer) Engelse lerares heette ook Chris. Toen moesten we een opdracht maken met de naam 'Chris' erin, en bijna iedereen had dat vertaald als een hij. Toen zij helemaal flippen: 'No, no, NO! Chris is a SHE! My name is Chris, and guess what? I'M A SHE TOO! So, everybody who wrote 'he' is WRONG. OKAY????' *en dat terwijl ze normaal heel lief en rustig is*
    Maar ik heb ook gewoon iets met jongensachtige namen voor meisjes. Ik heet zelf Jip. En ik heb al aardig wat Jips als jongen gezien x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    meisje dana of Yvanna en jongen tobias of lucas. Ja ik heb mijn toekomst al gepland.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een meisje zou ik Katharina (Kat/Kate/Katelyn) noemen. Vernoemd naar mijn moeder.
    Een jongen weet ik nog niet. Waarschijnlijk in ieder geval niet iets met mijn vader, want zijn naam is vreselijk als je het mij vraagt -_-


    Happy Birthday my Potter!