Altijd als mijn moeder of vader of mijn broere pijn hebben mogen ze naar de dokter. Maar als ik pijn heb zeggen ze 'Je moet maar is pijn hebben aan je vingers hé' Ze geloven gewoon nooit dat ik pijn heb. 3 Jaar geleden was ik van een paard gevallen. Ze geloofde niet dat ik pijn aan mijn arm had een week pas daarna zijn we naar het ziekehuis gegaan en mijn groeischijf was gebroken + moest geopereerd worden. En nu heb ik echt veel pijn aan mijn kaken want die kraken steeds en ik kan dan mijn mond amper open doen. Hier voor ben ik al onder de scanner geweest maar ik moest kinesist volgen maar dat vonden me ouders onnodig en geld verspilling. Ik vind dit echt belachelijk van hun want als mijn moeder is met een lopende neus zit gaat zij wel direct naar de dokter. Sorry dit moest ik echt even kwijt. Normaal schrijf ik dit niet maar ik vind dat dit gewoon oneerlijk is. Heeft iemand dit ook?
[ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 22:01 ]
It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse