Zoals ik een tijd geleden had gepost, zijn mijn ouders nogal 'Bezorgd' om mij. Voornamelijk mijn moeder. Ik snap haar best wel. Ze mag van mij best wel een beetje bezorgd zijn, maar nu is ze echt doorgedraaid. Ze is ongeveer anderhalve week geleden naar de dokter gegaan omdat ze voor mij de pil wilde. Ze is bang dat ik zwanger raak. Nu snap ik best dat ze me wil beschermen, maar dat ze het gewoon achter mijn rug om regelt. Ik bedoel; ze had het best wel met mij mogen overleggen. En als ik er dan iets van zeg halen ze weer iemand van de familie naar boven die op haar 15e een baby had van iemand. Maar ik bedoel; dat zij dat heeft hoeft toch niet te zeggen dat ik dat gelijk ook krijg? Ze willen nu ook niet dat ik alleen ben met mijn vriendje, ik mag alleen iets met hem afspreken als er andere vrienden bij zijn. Ze willen gewoon niet dat ik alleen met hem ben omdat ze denken dat ik gelijk sex met hem ga hebben of zo. Dit doet me echt pijn, want ik heb nog niet eens nagedacht over verdergaan. Mijn ouders vertrouwen me volgens mij gewoon niet, maar als ik het ze zeg draaien ze er weer omheen. Dan beginnen ze een verhaal dat ze 'oh zo bezorgd' zijn. Ik weet gewoon niet meer wat ik hiermee aan moet.
26 - 02 - '16