• Toen het carnaval was toen jij nog in de kleuterklas zat? Ik was altijd Lala van de teletubbies. Ik ben best wel nieuwsgierig want jullie vroeger aan deden.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 17:04 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Baskuh schreef:
    Ik was altijd een prins. :B met een lame zwaard en een pakje.

    Dat klinkt echt schattig. (bloos)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Een paar x prinses, Minnie Mouse & dat meisje van Aladin.
    Op school waren er altijd wel een paar kindjes met zo'n teletubbie pakje, en daar was ik altijd super jaloers op. ;3


    effort never betrays you

    Lilium schreef:
    Wij vieren geen carnaval :"D


    I can't even think straight.

    2x clown, 1x een vaag feetjes ding, 2x princes, 2x heks, 1x hulagevalletje


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Casiraghi schreef:
    (...)
    Dat klinkt echt schattig. (bloos)

    : ( I don't even wanna think about it.. mensen die dan in je wangen willen knijpen enzo. x_x


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Tynki schreef:
    Een paar x prinses, Minnie Mouse & dat meisje van Aladin.
    Op school waren er altijd wel een paar kindjes met zo'n teletubbie pakje, en daar was ik altijd super jaloers op. ;3

    Ik vond de teletubbies echt leuk vroeger. Lala was altijd mijn favoriete. Mijn eerste woord was lala en ik had zo een knuffel van lala die ik steeds in mijn neus stopte haha. Maar op een bepaald moment had mijn moeder al die spullen van de teletubbies afgepakt en ik was zekker 3 dagen boos op haar.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    indiaan


    Ex astris, sciencia

    Verschillende dingen, elk jaar verzonnen we weer iets nieuws.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Baskuh schreef:
    (...)
    : ( I don't even wanna think about it.. mensen die dan in je wangen willen knijpen enzo. x_x

    Mensen knijpen nog steeds in mijn wangen omdat ik zo van die schattige bolle wangetjes heb zeggen ze. I dont like that (joehoe)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Casiraghi schreef:
    (...)
    Ik vond de teletubbies echt leuk vroeger. Lala was altijd mijn favoriete. Mijn eerste woord was lala en ik had zo een knuffel van lala die ik steeds in mijn neus stopte haha. Maar op een bepaald moment had mijn moeder al die spullen van de teletubbies afgepakt en ik was zekker 3 dagen boos op haar.

    Wat een ontroerend verhaal! (:


    effort never betrays you

    Wij hebben geen carnaval :'D


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Jasmine van Aladine :'D

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 17:13 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wij vieren geen carnaval.. :'D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik vierde vroeger geen Carnaval. Noord-Holland :W


    To love is to destroy.


    This haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.