• Het zit dus zo, mijn moeder wil samen met mij een keer in het jaar naar Parijs of Barcelona. Maar ik kan echt niet kiezen. D:
    Wat zouden jullie kiezen en waarom?

    Barcelona!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Barcelona :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Barça, ben bij beiden geweest. Parijs is best wel saai, Barçelona is leuker.


    SLOAN.

    Blameniall schreef:
    Barça, ben bij beiden geweest. Parijs is best wel saai, Barçelona is leuker.


    Maar waarom? Door het weer, de winkels? :'D

    Blameniall schreef:
    Barça, ben bij beiden geweest. Parijs is best wel saai, Barçelona is leuker.


    ik ben dat niet met je eens

    ik zou wel voor Barcelona kiezen, omdat ik al es in Parijs ben geweest

    Barcelona!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Aldridge schreef:
    (...)

    Maar waarom? Door het weer, de winkels? :'D


    Idk. Ik ben in beiden geweest, maar Barçelona sprak me meer aan, ook door de cultuur en de sfeer die er hangt is er gewoon beter. Oké ik wilde het niet saai noemen Parijs, maar Barçelona is levendiger vind ik.


    SLOAN.

    Barcelona


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    In eerste instantie zou ik Barcelona kiezen, omdat ik in Parijs al eens geweest ben. Maar als ik ook in Barcelona zou zijn geweest, zou ik liever nog eens terug naar Parijs gaan, omdat de cultuur daar zo geweldig is en alles in die stad is zo dromerig. Ik weet niet. Er hangt zo'n bepaalde sfeer die niet echt uit te leggen valt.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Barcelona, iedereen wil al naar Parijs en een vriendin van mij is in Barcelona geweest en ze vond het helemaal te gek.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Persoonlijk zou ik het niet weten, maar ik denk Barcelona! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben in Parijs geweest met school en ik vond het geweldig. Maar dat is misschien ook omdat ik toen met vriendinnen was.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Parijs! Daar is namelijk Disneyland. En ik zou daar nog een keertje graag heen willen :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    jij vraagt parijs of barcelona.
    ik vcraag aan jou: cultuur/geschiedenis/shoppen of feesten/zonnen?
    Tenminste volgens mij is dat zo'n beetje wel wat je daar bij die kan doen x)

    Oh nu vraag je me te kiezen tussen m'n favoriete steden - samen met Londen dan - dus ik ga ze allebei even verdedigen.
    In Barcelona hangt echt een laid-back sfeertje, zo van 'Het komt allemaal wel een keer'. Je hebt ontzettend leuke wijken (Barri Gotic, echt mijn favoriet) waar je lekker onder de sinaasappelbomen op een pleintje wat drinkt én je kan in Barcelona natuurlijk overal tapas bestellen! De architectuur - ik weet niet of je dat echt interesseert - is echt heel erg mooi. Ik heb persoonlijk helemaal niks met gebouwen, maar de huizen van Gaudí moét je gewoon zien, net zoals Parc Guell. Pas wel op voor de duiven, haha. Je kan ook súpergoed winkelen in Barcelona. Je hebt natuurlijk de grote winkelstraten (met om de 100 meter een Zara), maar als je die kleinere wijkjes ingaat vind je ook heel veel van die schattige winkeltjes waar je uren rond kunt struinen zonder wat te kopen. En gewoon.. ik kan het niet echt heel erg goed uitleggen. Barcelona is misschien toch wel mijn #1, ik denk door de sfeer die daar hangt. Ken je die rust die over je heen daalt als het zomer is? Nou, die is er dus altijd in Barça.

    Goed, Parijs, #2. In Parijs kan je cultureel méér doen dan in Barça. ( denk aan het Louvre, Centre Pompidou, Notre Dame, enz.) Maar hier geld natuurlijk ook: je kán de grote winkelstraten afstruinen (ze hebben echt álle winkels in Parijs) maar ook verdwaald raken in de wat minder bekende wijken, het is maar net wat jij leuk vindt. Maar als je naar Parijs gaat, moet je één ding absoluut doen: lopen over de Champs Élysées (schrijf je dat zo?). Het beste is in het voorjaar/ de zomer. Dan staan alle bomen vol in bloei, overal waar je kijkt zijn hippe modemeisjes tegen hun telefoon te ratelen, de etalages van - de wel wat duurdere - winkels zijn daar gewoon áltijd mooi. Er hangt dan echt dat dromerige sfeertje wat iedereen beschrijft. Parijs geeft je meer het idee dat je lééft omdat er altijd wel iets gebeurd. Succes met kiezen!


    It's time to be happy again.