• Hellow mensen,

    Ik heb een cover nodig voor mijn verhaal 'Seven Sisters'.
    Graag zou ik deze,deze(echt alleen de dolk) en deze(graag links) foto's gecombineerd hebben.
    Alleen de tekst 'Seven Sisters' moet er verder op komen.
    Alvast bedankt ^^



    Je kunt op het plaatje klikken voor de grote versie =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hel schreef:
    En nu nog kiezen xD



    Succes daarmee ^^ (x


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Wait for me! Ik heb d'r ook eentje voor je gemaakt, maar hij wil even niet uploaden, maar hij komt er dus zo aan! :3

    Edit: Here it is, hope you like it!


    Link (daar is ie mucho grandes, ik kan 'm altijd nog verkleinen, al doet Quizlet dat toch vanzelf dus zou 't niet uit moeten maken): http://i54.tinypic.com/xp7l8i.png

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 18:10 ]


    “Love is a contradiction.”

    Cocktails schreef:
    Wait for me! Ik heb d'r ook eentje voor je gemaakt, maar hij wil even niet uploaden, maar hij komt er dus zo aan! :3


    haha, ben ook nog lang niet zover hoor xD ga eerst het hoofdstuk schrijven voor ik de cover kies (of de foto's voor hoofdstukken voor degene die helaas niet gekozen worden ) meh, er zitten genoeg leuke tussen (no_chears)

    Hel schreef:
    (...)

    haha, ben ook nog lang niet zover hoor xD ga eerst het hoofdstuk schrijven voor ik de cover kies (of de foto's voor hoofdstukken voor degene die helaas niet gekozen worden ) meh, er zitten genoeg leuke tussen (no_chears)

    Gelukkig maar, ik dacht bijna dat ik te laat zou komen en je dan al gekozen had, haha. En ze zijn inderdaad allemaal erg mooi 0.0 Heb de mijne in 't berichtje hierboven gezet ^^


    “Love is a contradiction.”

    Ik zou niet kunnen kiezen xd

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 18:12 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Cocktails schreef:
    Wait for me! Ik heb d'r ook eentje voor je gemaakt, maar hij wil even niet uploaden, maar hij komt er dus zo aan! :3

    Edit: Here it is, hope you like it!


    Link (daar is ie mucho grandes, ik kan 'm altijd nog verkleinen, al doet Quizlet dat toch vanzelf dus zou 't niet uit moeten maken): http://i54.tinypic.com/xp7l8i.png

    Die foto is mooi (a)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 18:12 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ben benieuwd naar de uitslag :p


    It's going to be difficult, but not impossible.