• Mijn nederlandse lerares vroeg of ik dat was. Ik zei van niet en ze vroeg of ik dat zeker wist en of ik daar ooit op getest ben. Ik vond dat echt zulke onzin he. Ik lees ontzettend veel en ik heb daar ook geen enkele moeite mee. Ik heb alleen nogal wat moeite met spelling maar om daardoor me nou te labelen als dyslexisch. Ik zou dat echt wel gemerkt hebben als ik het was hoor, gosh.

    Is hier iemand dyslexisch? c:

    Regenade schreef:
    (...)

    Ik weet dat gewoon. Ik heb voordat zij het vroeg nog nooit van iemand iets gehoord, ik ben in Engels ook gewoon heel goed en ik heb alleen moeite met werkwoordspelling. Dan betwijfel ik of ik meteen dyslectisch ben. Ik vind het niet zo erg dat ze het vroeg maar dat ze wanneer ik zeg dat ik zeker weet dat ik het niet ben dat ze dan meteen door gaan zeuren.

    Ze zeurt waarschijnlijk omdat ze je wilt helpen, zeker omdat je het niet zeker kan weten. Ik ben ook goed in Engels en Nederlands, Nederlands was zelfs een van mijn beste vakken op havo, en toch ben ik dyslectiesch.
    Je vind het niet erg, maar je vind het wel onzin als ze je er na vraagt? Nee logisch.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    het is dyslectisch, niet dyslexisch


    Ex astris, sciencia

    Storytime schreef:
    (...)
    Ze zeurt waarschijnlijk omdat ze je wilt helpen, zeker omdat je het niet zeker kan weten. Ik ben ook goed in Engels en Nederlands, Nederlands was zelfs een van mijn beste vakken op havo, en toch ben ik dyslectiesch.
    Je vind het niet erg, maar je vind het wel onzin als ze je er na vraagt? Nee logisch.


    Ze zei zelf toen ik zei dat ik heel veel las dat 'het dan wel niet zo zou zijn.' Dus als jij zegt dat je het nog steeds kan hebben als je veel leest dan zal zij er niet zo veel verstand van hebben als dat jij denkt haha.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 17:18 ]

    Nee, ik niet.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind ook dat ze die 'labels' veel te snel plakken. Ben je een keer hyperactief, heb je meteen ADHD, ben je wat verlegen heb je meteen bindingsangst, voel je je eens triest ben je meteen depressief.

    Like, deze dingen zijn menselijk, iedereen vergist zich wel eens!


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    Ik vind ook dat ze die 'labels' veel te snel plakken. Ben je een keer hyperactief, heb je meteen ADHD, ben je wat verlegen heb je meteen bindingsangst, voel je je eens triest ben je meteen depressief.

    Like, deze dingen zijn menselijk, iedereen vergist zich wel eens!


    Precies!

    Nee,
    ik lees graag en heb normaal geen problemen met spelling...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben er wel op getest maar ik heb het niet. Ik kan gewoon niet spellen. U_U

    Dudley schreef:
    Nee, ik ben een taalfanaat.


    Nounou, ik alleen Nederlands dan. Maar nee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    C18 schreef:
    Not me :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dyslexie kan ook met spelling te maken hebben hoor, hoeft niet beslist om lezen te gaan. En je hebt het verkeerd geschreven.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 18:03 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Bro schreef:
    Ik niet, iig.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Waarom is dit topic gebumpt? :'(

    Regenade schreef:
    Mijn nederlandse lerares vroeg of ik dat was. Ik zei van niet en ze vroeg of ik dat zeker wist en of ik daar ooit op getest ben. Ik vond dat echt zulke onzin he. Ik lees ontzettend veel en ik heb daar ook geen enkele moeite mee. Ik heb alleen nogal wat moeite met spelling maar om daardoor me nou te labelen als dyslexisch. Ik zou dat echt wel gemerkt hebben als ik het was hoor, gosh.

    Is hier iemand dyslexisch? c:


    dat hat ik ook.. alleen vroeg een klasgenoot aan me. oei oei ik was echt beledigt haha woedend. vroeg ik later aan me moeder of ik het ben. en ze zei.. ja je hebtDyslexie. nou ja! heeft ze het al die jaren het achter gehouden:( ze is het zelf ook.

    ik kon pas lezen toen ik twaalf was. lees nu als de besten alleen ze moete me niet vragen om voortelezen dan kan je het echt goed horen en je ziet het aan me schijf fouten...

    ik ben goed in taal die leer ik juis weer heel snel;)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 18:13 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Nee, ik ben niet dyslectisch.
    En ik vind niet dat je met 100% zekerheid kan zeggen dat je niet dyslectisch bent, zonder getest te zijn. Ik zeg nu ook niet dat je leerkracht gelijk heeft.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right