• Want ik ben op uitwisseling naar Baskenland. Mijn Spaanse student heeft me net achter deze computer gedumpt, en ik vind het toetsenbord vrij verwarrend. Alles zit op een andere plek, en ze hebben naast de letters die wij hebben ook nog o. a. een ñ en ç. :´D
    Maar het is wel leuk. Ik ben net om twaalf uur aangekomen trouwens, na 22 uur in de bus te hebben gezeten, dus ik ben nu eigenlijk wel heel moe.
    Maar goed, gaan jullie ook op uitwisseling met school, of zijn jullie misschien al een keer geweest? Waarheen? (:
    Het vraagteken is echt moeilijk te vinden, lol.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bij ons doen ze dat ook, maar ik moet wachten tot 4HAVO of 5VWO(no_chears)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Genius schreef:
    Ik kon ook op uitwisseling op de middelbare maar ik wou dat niet :'D

    Wat deed jij dan? ;o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aquila schreef:
    (...)

    Onze school doet toch wel aan uitwisselingen?

    Hoe dan ook, veel plezier! Geniet van het weer


    ik weet het niet eens

    Awesome! Zelf heb ik nog nooit zulke dingen gedaan...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    At Happen & Genius;
    Bij ons op school is het verplicht. Maar ik geloof niet dat dat echt iets uitmaakt, want iedereen was toch wel meegegaan, ook als je vrij had mogen kiezen. (:

    At Reseda;
    Het is hier niet beter. Het regent hier ook. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Quagmire schreef:
    Bij ons doen ze dat ook, maar ik moet wachten tot 4HAVO of 5VWO(no_chears)


    Bij ons gaat iedereen gewoon in de vierde klas, zowel HAVO als VWO. Ik zit in 4 VWO. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Winterfell schreef:
    (...)
    Wat deed jij dan? ;o

    Gewoon les hebben haha, alleen was ik dan wel vaker eerder vrij vanwege de leraren die wel mee waren. Bij ons was het niet verplicht (bloos)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Gewoon les hebben haha, alleen was ik dan wel vaker eerder vrij vanwege de leraren die wel mee waren. Bij ons was het niet verplicht (bloos)

    Neejoh, ik bedoel welk niveau x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    (...)
    Neejoh, ik bedoel welk niveau x)

    Oh haha, VMBO-TL :'D


    -

    oehh leuk <333


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Genius schreef:
    (...)
    Oh haha, VMBO-TL :'D

    Ooo, wij hadden dat niet o_o (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tynki schreef:
    Mijn school doet helaas niet aan uitwisselingen. D:
    Veel plezier nog, daar!


    comfort in c h a o s

    Awh, nu ben ik jaloers. Ga je voor een week?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Square schreef:
    (...)

    Hoezo raar? (:
    En ik had eigenlijk ook wel naar Zweden gewild. Spanje is wel leuk, maar bijna iedereen wilde daar heel graag heen. Ik zou juist Hongarije of iets dergelijks veel leuker hebben gevonden, want wanneer kom je in je leven nou nog eens met de Hongaarse cultuur in aanraking? Naar Spanje op vakantie kan altijd nog. Maar tot nu toe vind ik het hier ook heel leuk hoor, dus zo erg vind ik het niet. Al regent het wel. :/


    Zweden zelf was ook heel erg leuk hoor! Maar mijn studentje was een beetje saai. Ze hing de hele dag voor de tv, hield niet van activiteiten, was heel erg verlegen. En sprak bijna geen Engels. Maar als ik haar vroeg om iets te gaan doen dan was het altijd Nee ik wil dit tv-programma zien. Ze deed ook nooit iets met vrienden (als ze die al had, want die heb ik niet gezien) Dus ik werd ook een beetje afgezonderd. Gelukkig hadden de Nederlanders wel een beetje ander programma waardoor wij wel leuke dingen deden. Maar bij haar thuis was het nogal saai. En het was daar koud..
    Maar hoe je het meemaakt verschilt ook heel erg per persoon en land. Andere uit de groep hadden namelijk wel actieve studentjes!
    In ieder geval, hopelijk verdwijnt de regen en heb je een leuke week! ;)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Winterfell schreef:
    (...)
    Ooo, wij hadden dat niet o_o (no_chears)

    Je had wel mogen ruilen met mij haha, bij ons gingen er heel weinig mensen op uitwisseling. :'D


    -